Analiza lojalności konsumentów wobec marek rynku kosmetyków do pielęgnacji włosów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Łabno Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-02-25T12:45:32Z
dc.date.available 2014-02-25T12:45:32Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6346
dc.description.abstract Marka jest uznawana za jedno z podstawowych narzędzi kształtowania produktu. Dobra marka pomaga zdobywać i utrzymywać rynki oraz staje się wyznacznikiem wartości. Markowe firmy i produkty odgrywają podstawową rolę w rozwijaniu międzynarodowej kooperacji oraz wymiany. W świetle sukcesów odnoszonych przez wkraczające na polski rynek renomowane firmy zagraniczne, coraz liczniejsi krajowi przedsiębiorcy uznają, iż marka jest niezbędnym narzędziem skutecznego zdobywania rynków, utrzymania zdobytej pozycji i międzynarodowej rywalizacji. Marka jest to pojęcie wieloznaczne. Jednak śmiało można się pokusić o stwierdzenie, że jest to produkt, który postrzegany jest przez konsumenta jako odmienny od konkurencyjnych. Problemem ściśle łączącym się z pojęciem marki jest lojalność konsumentów wobec niej. Celem pracy jest zaprezentowanie metodyki badania lojalności konsumentów wobec marek szamponów do włosów. Celami szczegółowymi są: ukazanie wizerunku marki, charakteryzowanie rynku kosmetyków w Polsce, ocena marek szamponów do włosów dokonana przez konsumentów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.subject CRM pl
dc.subject satysfakcja i wartość postrzegane przez klientów pl
dc.subject marka pl
dc.subject strategia marki pl
dc.subject rynek kosmetyków w Polsce pl
dc.subject opakowania jako forma promocji pl
dc.title Analiza lojalności konsumentów wobec marek rynku kosmetyków do pielęgnacji włosów pl
dc.title.alternative Analysis of the loyalty of consumers to qualities on the market of hair-care products en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info