Promocja miasta na przykładzie Nowego Sącza

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Florek Marcin
dc.date.accessioned 2014-02-25T21:04:20Z
dc.date.available 2014-02-25T21:04:20Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6374
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest systematyka pojęć z zakresy promocji regionu i miast na przykładzie miasta Nowy Sącz. W pracy opisano podstawowe pojęcia dotyczące marketingu, omówiono produkt marketingu, jakim jest miasto, przedstawiono instrumenty marketingu-mix ze szczegółowym omówieniem promocji i jej narzędzi. Nakreślono ogólną charakterystykę miasta Nowy Sącz, z przedstawieniem bogatej historii, jaką może się miasto poszczycić oraz omówienie takich dziedzin, jak: kultura, sport, turystyka, środowisko i gospodarka oraz przedstawiono analizę SWOT dla miasta Nowy Sącza. Przedstawiono organizację działań promocyjnych z przedstawieniem instytucji i organizacji zajmujących się tego rodzaju zadaniami, zidentyfikowano promocję-mix oraz przedstawiono wykorzystanie jej instrumentów w promocji Nowego Sącza. Omówiono w nim również główne cele promocyjne zawarte w Strategii Rozwoju Nowego Sącza na 2004-2013. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia rozwoju pl
dc.subject promocja miasta pl
dc.subject działania promocyjne pl
dc.title Promocja miasta na przykładzie Nowego Sącza pl
dc.title.alternative Town promotion on the example of Nowy Sącz en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info