Strona WWW jako płaszczyzna komunikacji banków komercyjnych. Analiza porównawcza

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Pełka Paulina
dc.date.accessioned 2014-02-25T21:56:14Z
dc.date.available 2014-02-25T21:56:14Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6378
dc.description.abstract Niniejsza praca magisterska dotyczy zagadnień komunikacji marketingowej banków komercyjnych. Pod względem przestrzennym posiada ona zasięg ogólnopolski oraz obejmuje analizę sektora bankowego w latach 2002-2006. Temat poruszony w pracy magisterskiej został wybrany ze względu na obecną popularność Internetu i jego zasobów na całym świecie oraz ciągle rosnącą liczbę firmowych stron internetowych. W pracy autorka podejmuje próbę zbadania stopnia przydatności i skuteczności stron internetowych dla prowadzących na polskim rynku działalność banków komercyjnych. Celem pracy magisterskiej jest odpowiedź na pytanie, jak ważną płaszczyzną komunikacji banków komercyjnych w obecnych czasach jest strona internetowa oraz jakie cechy charakterystyczne posiadają analizowane witryny internetowe konkretnych sześciu banków komercyjnych działających w Polsce, którymi są: PKO Bank Polski, Pekao S.A., Bank Handlowy w Warszawie S.A., BGŻ S.A., Invest Bank S.A. oraz Euro Bank S.A. Powyższe banki dobrane zostały na podstawie wielkości ich przychodów uzyskanych w 2005 roku, które podzieliły je na banki duże, których przychody przewyższały wartość 2,5 mld zł, oraz na banki małe, które osiągnęły przychody nie wyższe niż1,3 mld zł. Kolejną kategorią, według której poszczególne banki zostały wcielone w skład grupy badawczej jest forma własności, poprzez którą zostały one podzielone na bank państwowy, którego właścicielem jest Skarb Państwa i banki prywatne: z przewagą kapitału polskiego prywatnych inwestorów oraz z przewagą kapitału zagranicznego prywatnych inwestorów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject sektor bankowy w Polsce pl
dc.subject system komunikacji marketingowej pl
dc.subject promocja pl
dc.subject efekty promocji pl
dc.subject Internet jako medium komunikacji pl
dc.subject ocena atrakcyjności stron WWW pl
dc.subject witryny internetowe banków pl
dc.title Strona WWW jako płaszczyzna komunikacji banków komercyjnych. Analiza porównawcza pl
dc.title.alternative Website as a platform for communication of commercial banks. Comparative analysis en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info