A survey-based analysis of motivational factors in daily operations of Telefonica O2 Ireland

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jasieński, Michał
dc.contributor.author Zieleń, Tomasz
dc.date.accessioned 2014-02-26T07:25:09Z
dc.date.available 2014-02-26T07:25:09Z
dc.date.issued 2011-08-01 11:38:39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6384
dc.description.abstract The purpose of this thesis is to show how motivation of employees is dealt with at Telefonica O2 Ireland. Therefore, in order to analyze the motivational factors in daily operations of Telefonica O2 Ireland I conducted a survey among 46 Telefonica O2 Ireland employees in Dublin and Cork retail stores and also among Head Office staff. 36% of respondents have more than 5 years length of service in Telefonica O2 Ireland, a company which was established 15 years ago. I describe the procedures in place which are there to motivate the employees. Telefonica is using and is constantly looking for new and improved ways to improve motivation among the employees. The company provides a wide spectrum of rewards at a company and store level, e.g., superstar awards or bravo! rewards. Telefonica O2 Ireland managers try to involve their staff in the process of decision making whenever possible. This approach results in increased levels of motivation, loyalty and satisfaction among employees. One of the results of the survey is that commission is considered by O2 employees a very motivational factor. Although Telefonica O2 employees are very competitive, they still appreciate stable and fair work environment and job security. They appreciate good conditions of work and atmosphere of teamwork and cooperation. They do not find audits or one-to-one meetings with line managers motivational. pl
dc.description.abstract Celem mojej pracy magisterskiej jest przedstawienie w jaki sposób firma Telefonica O2 Ireland wpływa na motywację swoich pracowników. W tym celu przeprowadziłem szereg badań, łącznie z przeprowadzeniem ankiet, w których wzięło udział 46 pracowników firmy O2 Telefonica Ireland. Ankiety zostały przeprowadzone wśród pracowników ze sklepów w Dublinie i Cork jak i również pracowników z głównej siedziby O2 w Dublinie; 36% badanych ma więcej niż 5 lat stażu pracy w Telefonica O2 Ireland, firmie założonej prawie 15 lat temu. Firma posługuje się i szuka różnych metod, które na celu mają zwiększenie motywacji wśród pracowników firmy; zapewnia swoim pracownikom szeroki wachlarz nagród na poziomie sklepu i organizacji, m.in. nagrody pracownik „superstar” i bravo! Firma często angażuje pracowników w proces podejmowania decyzji. Pracownicy mają możliwość uczestnictwa w szkoleniach oraz wypowiadania się na temat ich obaw oraz potrzeb. Ten sposób podejścia do pracownika skutkuje wysokim poziomem motywacji, lojalności i satysfakcji wśród pracowników. Pracownicy firmy O2 uważają prowizję jako jeden z ważniejszych czynników motywujących. Pomimo tego, że Telefonica O2 Ireland jest środowiskiem pracy o wysokim stopniu rywalizacji, pracownicy firmy pomimo wszystko cenią sobie stabilne i uczciwe warunki pracy. Wysoko oceniana jest również praca w zespole. Natomiast, zgodnie z wynikami ankiet, wewnętrzne audyty i spotkania z managerem nie prowadzą do wysokiego poziomu motywacji. pl
dc.language.iso en pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject job satisfaction pl
dc.subject theories of motivation pl
dc.subject Telefonica O2 pl
dc.subject Ireland pl
dc.subject mobile phones pl
dc.subject zadowolenie z pracy pl
dc.subject teorie motywacji pl
dc.subject Telefonica O2 Irlandia pl
dc.subject telefony komórkowe pl
dc.title A survey-based analysis of motivational factors in daily operations of Telefonica O2 Ireland pl
dc.title.alternative Analiza czynników motywacyjnych w działaniach firmy Telefonica O2 Ireland: badania ankietowe pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-25T10:40:08Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info