dc.contributor.advisor |
Jasieński, Michał |
|
dc.contributor.author |
Zieleń, Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-26T07:25:09Z |
|
dc.date.available |
2014-02-26T07:25:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-01 11:38:39 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6384 |
|
dc.description.abstract |
The purpose of this thesis is to show how motivation of employees is dealt with at
Telefonica O2 Ireland. Therefore, in order to analyze the motivational factors in daily
operations of Telefonica O2 Ireland I conducted a survey among 46 Telefonica O2 Ireland
employees in Dublin and Cork retail stores and also among Head Office staff. 36% of
respondents have more than 5 years length of service in Telefonica O2 Ireland, a company
which was established 15 years ago. I describe the procedures in place which are there to
motivate the employees. Telefonica is using and is constantly looking for new and improved
ways to improve motivation among the employees. The company provides a wide spectrum of
rewards at a company and store level, e.g., superstar awards or bravo! rewards. Telefonica O2
Ireland managers try to involve their staff in the process of decision making whenever
possible. This approach results in increased levels of motivation, loyalty and satisfaction
among employees. One of the results of the survey is that commission is considered by O2
employees a very motivational factor. Although Telefonica O2 employees are very
competitive, they still appreciate stable and fair work environment and job security. They
appreciate good conditions of work and atmosphere of teamwork and cooperation. They do
not find audits or one-to-one meetings with line managers motivational. |
pl |
dc.description.abstract |
Celem mojej pracy magisterskiej jest przedstawienie w jaki sposób firma Telefonica
O2 Ireland wpływa na motywację swoich pracowników. W tym celu przeprowadziłem szereg
badań, łącznie z przeprowadzeniem ankiet, w których wzięło udział 46 pracowników firmy
O2 Telefonica Ireland. Ankiety zostały przeprowadzone wśród pracowników ze sklepów w
Dublinie i Cork jak i również pracowników z głównej siedziby O2 w Dublinie; 36%
badanych ma więcej niż 5 lat stażu pracy w Telefonica O2 Ireland, firmie założonej prawie 15
lat temu. Firma posługuje się i szuka różnych metod, które na celu mają zwiększenie
motywacji wśród pracowników firmy; zapewnia swoim pracownikom szeroki wachlarz
nagród na poziomie sklepu i organizacji, m.in. nagrody pracownik „superstar” i bravo! Firma
często angażuje pracowników w proces podejmowania decyzji. Pracownicy mają możliwość uczestnictwa w szkoleniach oraz wypowiadania się na temat ich obaw oraz potrzeb. Ten
sposób podejścia do pracownika skutkuje wysokim poziomem motywacji, lojalności i
satysfakcji wśród pracowników. Pracownicy firmy O2 uważają prowizję jako jeden z
ważniejszych czynników motywujących. Pomimo tego, że Telefonica O2 Ireland jest
środowiskiem pracy o wysokim stopniu rywalizacji, pracownicy firmy pomimo wszystko
cenią sobie stabilne i uczciwe warunki pracy. Wysoko oceniana jest również praca w zespole.
Natomiast, zgodnie z wynikami ankiet, wewnętrzne audyty i spotkania z managerem nie
prowadzą do wysokiego poziomu motywacji. |
pl |
dc.language.iso |
en |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
job satisfaction |
pl |
dc.subject |
theories of motivation |
pl |
dc.subject |
Telefonica O2 |
pl |
dc.subject |
Ireland |
pl |
dc.subject |
mobile phones |
pl |
dc.subject |
zadowolenie z pracy |
pl |
dc.subject |
teorie motywacji |
pl |
dc.subject |
Telefonica O2 Irlandia |
pl |
dc.subject |
telefony komórkowe |
pl |
dc.title |
A survey-based analysis of motivational factors in daily operations of Telefonica O2 Ireland |
pl |
dc.title.alternative |
Analiza czynników motywacyjnych w działaniach firmy Telefonica O2 Ireland: badania ankietowe |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-02-25T10:40:08Z |
|