dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Sroczyńska Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-26T10:44:18Z |
|
dc.date.available |
2014-02-26T10:44:18Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6411 |
|
dc.description.abstract |
Praca poświęcona jest przedstawieniu atutów i słabości Góry Świętego Krzyża w opinii turystów. Wybór tematu spowodowany był tym, iż miejsce to posiada duże walory krajobrazowo - turystyczne, które nie zostały jeszcze docenione przez ludzi z uwagi braku popularności, a na to zasługuje. Celem mojej pracy jest przedstawienie walorów turystycznych, historycznych oraz kulturowych Góry Świętego Krzyża. Głównym celem w pracy było jednak przedstawienie turysty, jego potrzeb, pragnień oraz zainteresowań. Ważne jest, co musimy zmienić w ofercie, aby każdy turysta był zadowolony z pobytu i wrócił jeszcze raz w to miejsce. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
produkt turystyczny |
pl |
dc.subject |
cykl życia produktu turystycznego |
pl |
dc.subject |
"Góra Święty Krzyż" |
pl |
dc.subject |
oferta turystyczna województwa świętokrzyskiego |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.title |
Atuty i słabości produktu turystycznego-szlaku na Święty Krzyż w opinii turystów |
pl |
dc.title.alternative |
Strengths and weaknesses of the touristic product – trail to the Saint Cross, in the opinion of tourists |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |