Atuty i słabości produktu turystycznego-szlaku na Święty Krzyż w opinii turystów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Sroczyńska Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-02-26T10:44:18Z
dc.date.available 2014-02-26T10:44:18Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6411
dc.description.abstract Praca poświęcona jest przedstawieniu atutów i słabości Góry Świętego Krzyża w opinii turystów. Wybór tematu spowodowany był tym, iż miejsce to posiada duże walory krajobrazowo - turystyczne, które nie zostały jeszcze docenione przez ludzi z uwagi braku popularności, a na to zasługuje. Celem mojej pracy jest przedstawienie walorów turystycznych, historycznych oraz kulturowych Góry Świętego Krzyża. Głównym celem w pracy było jednak przedstawienie turysty, jego potrzeb, pragnień oraz zainteresowań. Ważne jest, co musimy zmienić w ofercie, aby każdy turysta był zadowolony z pobytu i wrócił jeszcze raz w to miejsce. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject cykl życia produktu turystycznego pl
dc.subject "Góra Święty Krzyż" pl
dc.subject oferta turystyczna województwa świętokrzyskiego pl
dc.subject marketing pl
dc.title Atuty i słabości produktu turystycznego-szlaku na Święty Krzyż w opinii turystów pl
dc.title.alternative Strengths and weaknesses of the touristic product – trail to the Saint Cross, in the opinion of tourists en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info