Sponsoring, jako skuteczna forma promocji firmy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Łucek, Dominik
dc.date.accessioned 2014-02-26T14:49:52Z
dc.date.available 2014-02-26T14:49:52Z
dc.date.issued 2011-07-12 02:18:55
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6437
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie sponsoringu, jako jednej z form promocji firmy oraz ukazanie wszystkich jego elementów komunikacyjnych. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym z nich zostało wyjaśnione, czym jest promocja, jej istota, definicja i cele oraz funkcje, a także przedstawia instrumenty promocji, którymi są między innymi sprzedaż osobista, wyjaśniając jednocześnie, czym są i jakie jest ich funkcjonowanie w procesie komunikowania się firmy z rynkiem. Następnie w rozdziale drugim prezentuje sponsoring, jako skuteczną formę promocji firmy. W pierwszej części drugiego rozdziału przedstawiona została geneza rozwoju sponsoringu, a następnie sponsoring w strategii promocyjnej przedsiębiorstwa oraz aspekty przygotowania kampanii sponsoringowej. Rozdział trzeci poświęcony został studiom przypadków, w których przedstawiono działalności sponsoringowe w sporcie. Ukazany został sponsoring w sferze socjalnej, jego regulacje prawne, typy umów sponsoringowych. Natomiast ostatnia część tego rozdziału przedstawia sponsoring w polskim prawie podatkowych. Rozdział czwarty mówi nam o perspektywach rozwoju sponsoringu we współczesnym marketingu, jako skutecznej promocji firmy, jego ekspansję oraz znaczenie i perspektywy rozwoju w przyszłości. Pomimo, iż sponsoring jest stosunkowo nowym narzędziem komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, jego rola znacząco wzrasta. Dzieje się tak, ponieważ poparcie opinii publicznej zaczyna dawać sponsorom wymierne korzyści. Sponsoring służy zarówno reklamie jak i wspieraniu sprzedaży, public relations oraz wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie. Dowodem wzrastającego znaczenia tego instrumentu public relations jest fakt, iż niektórzy autorzy zaczęli traktować sponsoring, jako odrębny element promocji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject public relations pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.title Sponsoring, jako skuteczna forma promocji firmy pl
dc.title.alternative Sponsoring as an effective form of promotion pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-26T14:30:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info