Wpływ konfliktu pracowniczego na znaczenie marki na przykładzie Poczty Polskiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Garwol Iwona
dc.date.accessioned 2014-02-26T20:07:15Z
dc.date.available 2014-02-26T20:07:15Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6449
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza wpływu konfliktu pracowniczego na znaczenie marki na przykładzie Poczty Polskiej. W pracy przedstawiono narzędzia oddziaływania marki oraz opisano wpływ marki na tożsamość i wizerunek firmy. Zaprezentowano koncepcje tożsamości i wizerunku oraz opisano spory i konflikty w organizacji. Przedstawiono charakterystykę Poczty Polskiej, jej działalność oraz strategię rozwoju i walki z konkurencją na rynku. Rozdział końcowy jest odpowiedzią na pytanie, czy konflikt pracowniczy ma wpływ na znaczenie marki. Przeprowadzona ankieta wśród klientów Poczty Polskiej dała pełny obraz stopnia postrzegania marki i identyfikowania się z organizacją. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject tożsamość firmy pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject konflikt pracowniczy pl
dc.subject konflikt pl
dc.title Wpływ konfliktu pracowniczego na znaczenie marki na przykładzie Poczty Polskiej pl
dc.title.alternative The influene of conflict at work on the meaning of brand exemplified by Poczta Polska en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info