Marketing-mix - strategia marketingowa Sanatorium Uzdrowiskowego "LIMBA" na rynku usług uzdrowiskowych Piwnicznej-Zdrój

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Cebula, Magdalena
dc.date.accessioned 2014-02-27T10:09:19Z
dc.date.available 2014-02-27T10:09:19Z
dc.date.issued 2011-07-05 20:06:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6479
dc.description.abstract Celem pracy jest zaprezentowanie marketingu-mix - strategii marketingowej Sanatorium Uzdrowiskowego „LIMBA” na rynku usług uzdrowiskowych Piwnicznej-Zdrój. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera podstawowe informacje dotyczące marketingu tj. genezę marketingu, przegląd definicji marketingu, cele, funkcje oraz zasady marketingu, jak również obszary jego zastosowania. Rozdział eksponuje także kwestie związane z zarządzaniem marketingowym. Treścią rozdziału drugiego jest problematyka poświęcona strategii marketingowej tj. istota i pojęcie strategii, rodzaje strategii, specyfika i formułowanie strategii marketingowej. Omówione są również elementy strategii marketingowej. W trzecim rozdziale przedstawiona jest charakterystyka rynku usług uzdrowiskowych Piwnicznej-Zdrój tj. strona popytowa oraz strona podażowa. Rozdział czwarty prezentuje marketing-mix – strategię marketingową Sanatorium Uzdrowiskowego „LIMBA”. W rozdziale ostatnim znajdują się dane dotyczące badań własnych na temat postrzegania wybranych elementów marketingowych Sanatorium Uzdrowiskowego „LIMBA” przez nabywców. Do pracy posłużyły informacje zaczerpnięte z literatury, stron WWW, informacje uzyskane w Sanatorium Uzdrowiskowym „LIMBA” oraz uzdrowisku Piwniczna-Zdrój, jak również wynik badań własnych. Podsumowując, warto podkreślić zatem, iż bardzo ważne jest by ośrodek „LIMBA” w celu zatrzymania stałych klientów, jak i pozyskania nowych, poszerzał swoją ofertę, skutecznie przekazywał o niej informacje, zachęcał atrakcyjną ceną oraz podnosił kwalifikacje swojego personelu, który pozostając w stałym kontakcie z klientami kreuje wyobrażenie o ośrodku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject uzdrowiska pl
dc.subject usługi pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Marketing-mix - strategia marketingowa Sanatorium Uzdrowiskowego "LIMBA" na rynku usług uzdrowiskowych Piwnicznej-Zdrój pl
dc.title.alternative Marketing-mix - marketing strategy of "LIMBA" health spa on the health service market in Piwniczna-Zdrój pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-26T14:54:57Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info