dc.contributor.advisor |
Wdowiak, Wojciech |
|
dc.contributor.author |
Csorich Paweł |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-27T10:58:46Z |
|
dc.date.available |
2014-02-27T10:58:46Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6487 |
|
dc.description.abstract |
Motywacyjne systemy wynagradzania stanowiły i stanowią istotny element wywierania wpływu na pracownika. Dzięki sprawnie działającemu systemowi wynagradzania, pracodawca może odpowiednio motywować swoją załogę. Przekłada się to bezpośrednio na zwiększenie wydajności pracy, lepsze wyniki firmy, satysfakcje z wykonywanej pracy i poczucie sprawiedliwego nagrodzenia za efekty pracy. Na podstawie dobrego systemu wynagradzania budowane są relacje pomiędzy pracownikiem a przedsiębiorstwem. Na owe relacje ma wpływ poziom zadowolenia pracownika z pracy w danym zakładzie, a to powiązane jest z odpowiednim poziomem motywacji do pracy. Dzięki zadowoleniu i motywacji pracownik odczuwa pewnego rodzaju przywiązanie do firmy, utożsamia się z nią, co przekłada się na chęć rozwoju kariery zawodowej w danym przedsiębiorstwie. Celem tej pracy jest pokazanie dlaczego warto budować motywacyjne systemy wynagradzania w przedsiębiorstwie oraz w jaki sposób przekłada się to na funkcjonowanie i wyniki finansowe firmy. W pracy zostały postawione następujące hipotezy badawcze: 1. W firmie X system wynagradzania nie odbiega od ogólnie przyjętych i stosowanych standardów wynagradzania opisanych w części teoretycznej. 2. Składniki wynagrodzenia w firmie X mają duży wpływ na realizację planów sprzedaży i wyniki finansowe firmy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
motywacja |
pl |
dc.subject |
modele motywacji |
pl |
dc.subject |
motywacyjne aspekty wynagrodzeń |
pl |
dc.subject |
składniki wynagrodzeń |
pl |
dc.subject |
ocena systemu wynagrodzeń |
pl |
dc.subject |
metoda UMEWAP-95 |
pl |
dc.title |
Diagnoza systemu wynagrodzen firmy handlowej |
pl |
dc.title.alternative |
Diagnosis of the payment system in a trading company |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |