Wykorzystywanie standardów obsługi klienta do kształtowania lojalności i satysfakcji przez przedsiębiorstwo Telekomunikacja Polska S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Chłopek, Joanna
dc.date.accessioned 2013-09-12T09:22:36Z
dc.date.available 2013-09-12T09:22:36Z
dc.date.issued 2009-04-10 14:11:25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/649
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza wpływu standardów obsługi klienta, stosowanych w Telekomunikacji Polskiej S.A. na lojalność i satysfakcję klientów firmy. Podstawową hipotezę badawczą pracy można określić następująco: wzrost poziomu obsługi klienta dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedażowych i ciągłe udoskonalanie wdrożonych standardów ma wpływ na zwiększenie lojalności i satysfakcji klientów TP S.A. W celu weryfikacji powyższej hipotezy przeprowadzono badania literaturowe na podstawie wtórnych źródeł, zarówno z obszaru teorii oraz działalności TP S.A. Rozważania będące efektem badań zostały ujęte w czterech rozdziałach pracy. Pierwszy rozdział definiuje techniki sprzedaży i ich rodzaje, ukazuje typologie klientów i zasady postępowania oraz zasady i etapy prowadzenia rozmowy handlowej. Drugi rozdział przedstawia zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej w procesie sprzedaży, oraz przedstawia zasady skutecznej prezentacji handlowej. Rozdział trzeci poświęcony jest charakterystyce Telekomunikacji Polskiej S.A. Wiele miejsca w nim poświęcono ukazaniu oferty Telekomunikacji Polskiej S.A., omówiono rozwój nowych produktów i usług. Rozdział czwarty to analiza standardów obsługi klienta Telekomunikacji Polskiej S.A., przedstawione zostały w tym rozdziale wyniki badań dotyczących satysfakcji klienta i jej wpływ na poziom zadowolenia klientów. Rozdział czwarty to także propozycja zmian działań w tym zakresie obsługi klienta. W pracy wykorzystano literaturę z zakresu marketingu, zarządzania, w tym szczególnie pozycje dotyczące komunikacji w procesie sprzedaży oraz technik sprzedaży, psychologii obsługi klienta, negocjacji handlowych. Analizowano informacje dostępne na wewnętrznych stronach intranetowych Telekomunikacji Polskiej S.A., a także informacje ze strony internetowej firmy. Szereg materiałów źródłowych to materiały udostępnione przez przedsiębiorstwo, takie jak raporty roczne o działalności firmy, oferta produktowa przedsiębiorstwa, regulaminy organizacyjne poszczególnych pionów i inne. Wykorzystano w pracy też liczne artykuły z czasopism branżowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject techniki sprzedaży pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject komunikowanie się pl
dc.subject Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.title Wykorzystywanie standardów obsługi klienta do kształtowania lojalności i satysfakcji przez przedsiębiorstwo Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.title.alternative Using the customer service standards to form customer's loyalty and satisfaction by Telekomunikacja Polska S.A. enterprise. pl
dc.title.alternative Using the customer service standards to form customer's loyalty and satisfaction by Telekomunikacja Polska S.A. enterprise pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-09-06T12:11:49Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info