dc.description.abstract |
Celem pracy jest przedstawienie marketingu–mix – startegii marketingowej Hotelu „Perła Południe” na rynku usług turystycznych gminy Rytro. Na treść pracy składa się pięć rozdziałów. W rozdziale pierwszym znajdują się informacje na temat marketingu tj. rozwój marketingu, istota i pojęcie marketingu, funkcje, cele, zasady marketingu i rozwój marketingu turystycznego. Rozdział drugi przedstawia istotę, rodzaje, specyfikę oraz formułowanie strategii marketingowej, a także elementy strategii marketingowej. W rozdziale trzecim został scharakteryzowany rynek usług turystycznych gminy Rytro od strony popytowej oraz podażowej. Rozdział czwarty zawiera informacje o marketingu–mix – strategii marketingowej Hotelu „Perła Południe”. Jednak niemożliwe jest opisanie strategii marketingowej Hotelu ze względu na nieuzyskanie informacji w trakcie pisania pracy. Treścią rozdziału piątego są badania na temat postrzegania wybranych instrumentów marketingowych Hotelu „Perła Południe” przez nabywców. Na podstawie badań można stwierdzić, iż produkt oraz cena są najlepiej postrzegane i sprawiają, że do Hotelu „Perła Południe” przyjeżdża wielu klientów. Bowiem bogata oferta oraz mające duże znaczenie liczne zniżki oraz rabaty dla stałych klientów zachęcają do korzystania z usług Hotelu. Instrumentami przyciągającymi klientów do Hotelu są także promocja i personel. |
pl |