Marketing-mix - strategia marketingowa hotelu "Perła Południe" na rynku usług turystycznych gminy Rytro

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Porębska, Beata
dc.date.accessioned 2014-02-27T15:28:57Z
dc.date.available 2014-02-27T15:28:57Z
dc.date.issued 2011-07-04 21:36:02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6505
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie marketingu–mix – startegii marketingowej Hotelu „Perła Południe” na rynku usług turystycznych gminy Rytro. Na treść pracy składa się pięć rozdziałów. W rozdziale pierwszym znajdują się informacje na temat marketingu tj. rozwój marketingu, istota i pojęcie marketingu, funkcje, cele, zasady marketingu i rozwój marketingu turystycznego. Rozdział drugi przedstawia istotę, rodzaje, specyfikę oraz formułowanie strategii marketingowej, a także elementy strategii marketingowej. W rozdziale trzecim został scharakteryzowany rynek usług turystycznych gminy Rytro od strony popytowej oraz podażowej. Rozdział czwarty zawiera informacje o marketingu–mix – strategii marketingowej Hotelu „Perła Południe”. Jednak niemożliwe jest opisanie strategii marketingowej Hotelu ze względu na nieuzyskanie informacji w trakcie pisania pracy. Treścią rozdziału piątego są badania na temat postrzegania wybranych instrumentów marketingowych Hotelu „Perła Południe” przez nabywców. Na podstawie badań można stwierdzić, iż produkt oraz cena są najlepiej postrzegane i sprawiają, że do Hotelu „Perła Południe” przyjeżdża wielu klientów. Bowiem bogata oferta oraz mające duże znaczenie liczne zniżki oraz rabaty dla stałych klientów zachęcają do korzystania z usług Hotelu. Instrumentami przyciągającymi klientów do Hotelu są także promocja i personel. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject usługi hotelowe pl
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Marketing-mix - strategia marketingowa hotelu "Perła Południe" na rynku usług turystycznych gminy Rytro pl
dc.title.alternative Marketing-mix - marketing strategy of "Perła Południe" hotel on Rytro tourism service market pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-27T10:30:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info