Marketing usług turystycznych na przykładzie biura turystycznego "X"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Zaryczny Sylwia
dc.date.accessioned 2014-02-28T11:58:36Z
dc.date.available 2014-02-28T11:58:36Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6531
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie usług, jakie biuro turystyczne oferuje swoim klientom, oraz w czym się biuro specjalizuje, jak również skąd i w jaki sposób czerpie zyski. W swojej pracy chcę zawrzeć metody oraz sposoby, jakich biuro używa, aby funkcjonować i utrzymać się na rynku krajowym jak i zagranicznym. Aspektem zasadniczym działalności przedsiębiorstwa jest klient i jego potrzeby, pragnienia zainteresowania. Ważne jest, co firma musi zrobić, aby każdy nabywca jego usług był zadowolony i jeszcze raz wrócił i skorzystał z nich ponownie. Istotne jest również, jaką funkcję pełni przedsiębiorstwo i jakie spełnia zadania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject biura turystyczne pl
dc.subject rynek usług turystycznych pl
dc.subject metody marketingowe pl
dc.title Marketing usług turystycznych na przykładzie biura turystycznego "X" pl
dc.title.alternative Tourist services marketing; case study of the tourist office “X” en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info