Ocena strategii firmy w świetle przeprowadzonej analizy strategicznej firmy "Krak-Gaz" Sp. z o.o. w Krakowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Kuś Paweł
dc.date.accessioned 2014-02-28T23:06:32Z
dc.date.available 2014-02-28T23:06:32Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6550
dc.description.abstract Polski rynek gazu płynnego należy do najszybciej rozwijających się na kontynencie europejskim. Jego kariera rozpoczęła się na początku lat 90., gdy rynek paliw gazowych został całkowicie sprywatyzowany. Pojawiło się wiele podmiotów, zarówno dużych firm dystrybucyjnych o zasięgu międzynarodowym jak i kilkaset mniejszych, konkurujących między sobą. Wyrównanie się cen energii do cen światowych zwiększyło zainteresowanie gazem płynnym jako alternatywnym źródłem energii co przyczyniło się do rozbudowy sieci dystrybucji oraz budowy terminali przeładunkowych lądowych i morskich.. W rezultacie w ciągu ostatnich 17 lat całkowita sprzedaż gazu LPG (Liquified Petroleum Gas), wzrosła ponad 10-krotnie. Z tego powodu przedsiębiorcy zastanawiają się nad sposobami poprawy swojego działania i zwiększenia konkurencyjności poprzez wysoką jakość swoich produktów by spełniać zadowolenie klienta. Celem niniejszej pracy jest określenie zmian jakich należy dokonać w przedsiębiorstwie by utrzymało się na rynku i zwiększyło swoja konkurencyjność, a także pokazanie kierunków działań i strategii. Przeprowadzona zostanie analiza i ocena dotychczasowej działalności firmy „Krak-Gaz” operującej na rynku gazu LPG i zbudowanie nowej koncepcji strategii firmy w obliczu zewnętrznej konkurencji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie w zarządzaniu przedsiębiorstwem pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject metody analizy przedsiębiorstwa i otoczenia pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject analiza SPACE pl
dc.subject firma „KRAK-GAZ” Sp. z o.o. pl
dc.subject rynek gazu w Polsce pl
dc.title Ocena strategii firmy w świetle przeprowadzonej analizy strategicznej firmy "Krak-Gaz" Sp. z o.o. w Krakowie pl
dc.title.alternative Evaluation of the organization strategy in the light of strategic analysis of „Krak-Gaz” Sp. z o.o. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info