dc.contributor.advisor |
Gwiżdż, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Kaczwiński Józef |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-01T11:56:54Z |
|
dc.date.available |
2014-03-01T11:56:54Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6580 |
|
dc.description.abstract |
Zmiany zachodzące w otoczeniu firm działających na rynku wymuszają na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do tych zmian. Zmiany te mogą zachodzić między innymi w zakresie stosowanych technologii, zarządzania finansami czy zarządzania marketingiem. Czasem dostosowanie się do tych zmian bywa bardzo trudne. Dlatego też w różnych dziedzinach prowadzonej działalności są wykorzystywane coraz to nowsze instrumenty. Biorąc pod uwagę obszar marketingu takim instrumentem jest merchandising. Celem prezentowanej pracy jest przedstawienie merchandisingu jako instrumentu marketingu mix, na przykładzie firmy MS Services Sp. z o.o. Firma ta stała się obiektem analizy, ponieważ zajmuje się na szeroką skalę działalnością merchandisingową. Należy tu zaznaczyć, że tego typu działalność dla wielu nie jest jeszcze zbyt dobrze znana, ponieważ na polskim rynku zaczyna ona się dopiero rozwijać. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
merchandising |
pl |
dc.subject |
sprzedaż produktów |
pl |
dc.subject |
zachowania konsumentów |
pl |
dc.subject |
strategie merchandisingowe |
pl |
dc.subject |
firma MS Serwis Sp. z o.o. |
pl |
dc.subject |
outsourcing |
pl |
dc.subject |
hosting |
pl |
dc.subject |
produkty firmy Procter & Gamble |
pl |
dc.title |
Merchandising jako instrument marketingu mix na przykładzie firmy MS Services Sp. z o.o. |
pl |
dc.title.alternative |
Merchandising as a mix marketing tool on the example of MS Services Ltd. company |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |