Merchandising jako instrument marketingu mix na przykładzie firmy MS Services Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Kaczwiński Józef
dc.date.accessioned 2014-03-01T11:56:54Z
dc.date.available 2014-03-01T11:56:54Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6580
dc.description.abstract Zmiany zachodzące w otoczeniu firm działających na rynku wymuszają na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do tych zmian. Zmiany te mogą zachodzić między innymi w zakresie stosowanych technologii, zarządzania finansami czy zarządzania marketingiem. Czasem dostosowanie się do tych zmian bywa bardzo trudne. Dlatego też w różnych dziedzinach prowadzonej działalności są wykorzystywane coraz to nowsze instrumenty. Biorąc pod uwagę obszar marketingu takim instrumentem jest merchandising. Celem prezentowanej pracy jest przedstawienie merchandisingu jako instrumentu marketingu mix, na przykładzie firmy MS Services Sp. z o.o. Firma ta stała się obiektem analizy, ponieważ zajmuje się na szeroką skalę działalnością merchandisingową. Należy tu zaznaczyć, że tego typu działalność dla wielu nie jest jeszcze zbyt dobrze znana, ponieważ na polskim rynku zaczyna ona się dopiero rozwijać. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject merchandising pl
dc.subject sprzedaż produktów pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.subject strategie merchandisingowe pl
dc.subject firma MS Serwis Sp. z o.o. pl
dc.subject outsourcing pl
dc.subject hosting pl
dc.subject produkty firmy Procter & Gamble pl
dc.title Merchandising jako instrument marketingu mix na przykładzie firmy MS Services Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative Merchandising as a mix marketing tool on the example of MS Services Ltd. company en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info