Kreowanie wizerunku firmy na przykładzie firmy WIŚNIOWSKI

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Zelek, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-03-01T12:28:04Z
dc.date.available 2014-03-01T12:28:04Z
dc.date.issued 2011-06-26 20:35:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6582
dc.description.abstract Tematem pracy jest kreowanie wizerunku na przykładzie firmy WIŚNIOWSKI. Trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zawierają główne zagadnienia w oparciu o fachową literaturę z zakresu public relations, marketingu i zarządzania. Rozdział I dotyczy roli public relations w kreowaniu wizerunku firmy. Wyjaśniono terminologię dotyczącą public relations a także celów, funkcji i narzędzi tej dziedziny. Rozdział II przedstawia istotę wizerunku firmy. Kolejnymi kwestiami poruszanymi w tej pracy są wewnętrzni i zewnętrzni adresaci wizerunku firmy oraz znaczenie i korzyści wynikające z dobrego image firmy. W tym rozdziale przedstawiona została misja firmy jako cecha wyróżniającą ją wśród innych podmiotów gospodarczych, zostało zdefiniowane pojęcie kultury organizacyjnej. Opisano wdrożenie koncepcji CSR (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu) jako narzędzia do osiągnięcia rynkowego sukcesu. Rozdział III dotyczy obszarów działalności public relations wykorzystywanych w budowaniu wizerunku firmy. Przedstawiono sponsoring jako metodę zdobycia uznania społecznego budzącego zaufanie wizerunku firmy do pozyskania sympatii opinii publicznej. Kolejną kwestią jest zarządzanie sytuacją kryzysową jako element kształtowania wizerunku firmy. Wyniki badań opracowane na podstawie własnej analizy danych zawarte zostały w ostatnim IV rozdziale. W tej części pracy została przedstawiona charakterystyka Firmy WIŚNIOWSKI oraz narzędzia public relations wykorzystywane w firmie. Określony został cel i metodologia badań własnych, a następnie metody i techniki badań. Ukazano opinie pracowników na temat wizerunku Firmy WIŚNIOWSKI oraz jej produktów. Badania własne oparte są o kwestionariusz ankiety, które przeprowadzone zostały na terenie Firmy WIŚNIOWSKI. Wydaje mi się, że kształtowanie wizerunku Firmy WIŚNIOWSKI jest rzeczą trudną. Szczególnie, jeśli przedsiębiorstwo działa w warunkach nasilającej się konkurencji i dojrzałego rynku. Niemniej jednak to właśnie wizerunek stanowi najczęściej podstawę do trwałego wyróżnienia się na rynku, tworzenia więzi z coraz bardziej wymagającymi klientami. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject public relations pl
dc.subject kreowanie wizerunku pl
dc.subject tożsamość pl
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. pl
dc.title Kreowanie wizerunku firmy na przykładzie firmy WIŚNIOWSKI pl
dc.title.alternative Creation of corporate image on the example of companies WIŚNIOWSKI pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-27T13:08:09Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info