Praktyka działań marketingowych na przykładzie działań Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Położniczo-Operacyjnego im. św. Elżbiety w Tuchowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Goryca Renata
dc.date.accessioned 2014-03-01T21:04:43Z
dc.date.available 2014-03-01T21:04:43Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6602
dc.description.abstract Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Położniczo-Operacyjny im. św. Elżbiety to mała niepubliczna placówka, której zarząd podjął wyzwanie funkcjonowania i rozwoju w czasie, gdy system opieki zdrowotnej w Polsce znajduje się w trakcie zmian i przeobrażeń. Zmiany te, niepewna sytuacja polityczna oraz zmieniające się koncepcje reformy ochrony zdrowia przedstawiane przez kolejne ekipy rządzące stanowią wysokiej niestabilności i niepewności podejmowanych działań. Proces prywatyzacji rozpoczął się w 2001 roku. Celem zarządu na początku funkcjonowania placówki było uratowanie działającej od lat jednostki, udowodnienie, że mimo niewielkich nakładów na opiekę zdrowotną funkcjonowanie szpitali finansowanych ze środków publicznych jest możliwe bez zadłużania placówki a przeznaczone środki finansowe wystarczają nie tylko jej bieżące funkcjonowanie, ale również poprawę jakości świadczonych usług, poprawę zadowolenia pacjentów i pracowników a przede wszystkim rozwój. Cele pierwotne zostały osiągnięte, teraz od decyzji dotyczących dalszego rozwoju firmy zależy jej istnienie, i dalsze funkcjonowanie. Od określenia strategii, odpowiedniego planu marketingowego i jego wdrożenia zależał będzie dalszy rozwój i sukces. Celem niniejszej pracy jest systematyka pojęć w zakresie marketingu usług medycznych oraz analiza działań marketingowych na przykładzie Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Położniczo- Operacyjnego im. św. Elżbiety w Tuchowie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject usługi medyczne pl
dc.subject Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Położniczo-Operacyjnego w Tuchowie pl
dc.subject struktura organizacyjna pl
dc.subject oferta usługowa pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject promocja pl
dc.title Praktyka działań marketingowych na przykładzie działań Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Położniczo-Operacyjnego im. św. Elżbiety w Tuchowie pl
dc.title.alternative Practical marketing operations on the example of Saint Elizabeth’s Hospital in Tuchów en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info