Czynniki sukcesu firmy działającej na rynku usług profesjonalnych przykład firmy Capgemini

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Bodziony Daniel
dc.date.accessioned 2014-03-03T08:01:23Z
dc.date.available 2014-03-03T08:01:23Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6634
dc.description.abstract Działalność usługowa odgrywa coraz ważniejszą rolę w gospodarce. Jednocześnie w sektorze usług narasta konkurencja, co implikuje konieczność stosowania zasad marketingowych w zarządzaniu organizacjami w nim funkcjonującymi. Zasady te – chociaż zasadniczo zbliżone do tych, które stosowane są w marketingu wyrobów – muszą jednakże uwzględniać specyfikę usług będącą przede wszystkim rezultatem ich niematerialnego charakteru i występującej często równoczesnej produkcji i konsumpcji. Na tym tle należy wskazać również na usługi profesjonalne. Usługi profesjonalne wyróżniają się tym, iż świadczone są przez osoby wolnych zawodów, m.in. lekarzy, prawników, firmy konsultingowe. Treścią usług profesjonalnych jest udzielanie porad i skoncentrowanie się na rozwiązywaniu często bardzo złożonych problemów. W rezultacie, dla ich sukcesu wymagana jest dobra komunikacja między usługodawcą i usługobiorcą. Ważnym problemem organizacji działających na rynku usług profesjonalnych jest zdobywanie nowych klientów. W procesie tym zawodzą często (a nawet nie powinny być stosowane) schematy odpowiednie dla innych dziedzin działalności, takie jak przykładowo reklama zachęcająca czy przekonywująca. Odpowiedź na te pytania i inne pytania związane z marketingiem usług profesjonalnych stała się podstawą dla sformułowania celu niniejszej pracy. Celem pracy jest wyłonienie najważniejszych marketingowych czynników sukcesu firmy usług profesjonalnych. Szczególna uwaga została poświęcona kwestii wizerunku mającego podstawowe znaczenie dla osiągnięcia sukcesu przez firmę funkcjonującą na rynku tychże usług. Obiektem analizy jest firma Capgemini, świadcząca usługi konsultingowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing usług profesjonalnych pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject marketing relacyjny pl
dc.subject budowa postaw lojalnościowych pl
dc.subject strategia marketingowa firmy pl
dc.subject kształtowanie wizerunku firmy pl
dc.subject firma Capgemini pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject outsourcing pl
dc.title Czynniki sukcesu firmy działającej na rynku usług profesjonalnych przykład firmy Capgemini pl
dc.title.alternative Key success factors of professional services’ companies the case of Capgemini en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info