Specyfika marketingu w przedsiębiorstwie usługowym, na przykładzie salonu fryzjersko - kosmetycznego Gabinet Urody w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Tarkowska Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-03-04T10:49:50Z
dc.date.available 2014-03-04T10:49:50Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6677
dc.description.abstract Wzmożona konkurencyjność na rynkach krajowych i zagranicznych powoduje, że firmy zmuszone są poszukiwać nowych metod osiągania przewagi konkurencyjnej. Firmy konkurują za pomocą doskonalenia produktów, rozszerzania usług, cen, metod dystrybucji, ale przede wszystkim konkurują metodami i skutecznością dobrej kompozycji marketingu-mix. Marketing usług pozwala zbudować otoczenie firmy, pozyskać informację na temat potencjalnych klientów, poznać ich wizje i potrzeby. Niezmiernie ważnym problemem staje się więc osiągnięcie wysokiej jakości świadczonych usług, rodzaju warunków proponowanych świadczeń, a także ich promocja na rynku. Ważnym problemem staje się stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej, która dopasuje się do obecnych warunków i wymogów panujących na rynku, w którym ma zamiar działać przedsiębiorstwo. Chodzi o to, aby zdobyć zadowolonego, lojalnego klienta i dostosować ofertę do jego potrzeb. Celem niniejszej pracy jest próba przedstawienia zastosowania modelu marketingu, a zwłaszcza narzędzi marketingu-mix w działalności usługowej na przykładzie salonu fryzjersko- kosmetycznego, Gabinetu Urody w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing przedsiębiorstwa pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject usługi pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject gabinet urody pl
dc.subject obsługa klientów pl
dc.title Specyfika marketingu w przedsiębiorstwie usługowym, na przykładzie salonu fryzjersko - kosmetycznego Gabinet Urody w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative The beauty shop in Nowy Sącz as an example at specific type of marketing en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info