Rynek elektroniczny jako źródło rozwoju nowych usług przedsiębiorstwa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Żukowski, Paweł
dc.contributor.author Chłapek, Joanna
dc.date.accessioned 2014-03-04T11:55:24Z
dc.date.available 2014-03-04T11:55:24Z
dc.date.issued 2011-06-20 11:21:14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6684
dc.description.abstract Podstawowym celem pracy jest zanalizowanie funkcjonowania organizacji w sferze rynku elektronicznego. Tak sformułowany cel wymaga opracowania zagadnień teoretycznych funkcjonowania rynku elektronicznego oraz analizy przypadku serwisu internetowego Nasza-chatka.pl. Obiekt ten charakteryzuje się wykorzystaniem innowacyjnych technologii informacyjnych oraz wdrażaniem nowych modeli biznesowych w ofercie usług. W pracy zastosuję analizę oraz syntezę jako metody badawcze. Analiza jako metoda podstawowa pozwoli na ustalenie głównych źródeł rozwoju rynku elektronicznego oraz zbada skutki istnienia tych źródeł. Synteza zaś, jako metoda pomocnicza umożliwi zebranie wyników badań, które zostaną przeprowadzone na podstawie działania portalu Nasza-chatka.pl (sformułowanie wniosków). Przeprowadzony zostanie także wywiad bezpośredni z właścicielem serwisu Nasza-chatka.pl, który przybliży genezę powstania przedmiotu badań. Praca składa się z dwóch zasadniczych części, teoretycznej i badawczej. W części teoretycznej (rozdziały 2. i 3.) omówiono istotę electronic commerce, budowę modeli funkcjonowania electronic commerce, główne podmioty występujące w tym rynku, korzyści i zagrożenia e-commerce. W części badawczej ( rozdz. 4,5,6,7) zaprezentuję serwis Nasza-chatka.pl, rozdziały te kolejno poruszać będą ogólny opis i zakres działania portalu, kluczowe usługi oraz grupy odbiorców tych usług. Zostanie zanalizowana konkurencja portalu oraz na podstawie analizy SWOT zostaną wyciągnięte dalsze wnioski dla działalności portalu Nasza-chatka.pl. W pracy wykorzystano literaturę przedmiotu oraz dokument SRS (Struktura Rozwoju Serwisu), plan marketingowy oraz plan komunikacyjny serwisu internetowego Nasza- chatka.pl. i treści wywiadu bezpośredniego z właścicielem serwisu. Jako źródło informacji został potraktowany również sam serwis od strony dwóch rodzajów użytkowników: fachowca i jego klienta, a także od strony administratora. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.subject rynki elektroniczne pl
dc.subject serwisy internetowe pl
dc.subject aplikacje internetowe pl
dc.subject e-commerce pl
dc.title Rynek elektroniczny jako źródło rozwoju nowych usług przedsiębiorstwa pl
dc.title.alternative Electronic commerce as a source of development new services in business pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-03T13:09:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info