Marketing w przedsiębiorstwie usługowym na przykładzie firmy usługowej "MEEF"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Szczerba Maciej
dc.date.accessioned 2014-03-04T14:02:08Z
dc.date.available 2014-03-04T14:02:08Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6694
dc.description.abstract Stworzono wiele narzędzi służących polepszaniu sytuacji przedsiębiorstwa w ogóle i w ocenie korzystających z jego usług, które zostały w poniższym opracowaniu przedstawione w części teoretycznej i praktycznej na przykładzie konkretnej działalności. Celem niniejszej pracy jest ocena istoty marketingu usług, i działań marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa „MeeF” w Tarnowie . Prezentacja metod wdrażania marketingu w dziedzinie usług zilustrowana jest na konkretnym przykładzie. Ograniczono się do omówienia tych zagadnień, poszczególnych rodzajów i zjawisk, które mogą odnosić się do badanej w trzecim rozdziale działalności, przy jednoczesnym zamyśle jak najpełniejszego ukazania bogactwa dorobku tej dziedziny. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject firma usługowa pl
dc.subject zarządzanie marketingiem usług pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject jakość pracy personelu pl
dc.subject firma "MEEF" pl
dc.subject system dystrybucji pl
dc.subject polityka promocji pl
dc.title Marketing w przedsiębiorstwie usługowym na przykładzie firmy usługowej "MEEF" pl
dc.title.alternative Marketing in service establishment - „ MEEF” as an example en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info