Sprzedaż i promocja w handlu detalicznym na przykładzie salonu meblowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Mirek, Marta
dc.date.accessioned 2014-03-04T15:21:24Z
dc.date.available 2014-03-04T15:21:24Z
dc.date.issued 2011-06-07 07:20:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6706
dc.description.abstract W pracy przedstawiono rolę sprzedawców w sklepach specjalistycznych, jakimi są salony meblowe z uwzględnieniem ich wpływu na decyzje o dokonaniu zakupu przez klienta. Głównym celem pracy jest dokonanie analizy opinii nabywców na temat czynników, które według nabywców mają kluczowe znaczenie w procesie zakupu. Praca składa się z czterech rozdziałów: Pierwszy rozdział – teoretyczny - przedstawia opis zagadnień z podstaw marketingu, koncepcji i roli marketingu w handlu detalicznym. Zawiera informacje na temat celów i strategii sprzedaży detalicznej, jej form instytucjonalnych i organizacyjnych. W rozdziale zawarto informacje na temat promocji w miejscu sprzedaży z uwzględnieniem jej funkcji oraz opisano szczególny rodzaj promocji jakim jest promocja osobista. Drugi rozdział – teoretyczny - dostarcza informacji na temat procesu zakupu, psychologicznych aspektów zachowań konsumentów oraz znaczenia wizualnego i emocjonalnego motywowania nabywców detalicznych. W rozdziale tym przedstawiono sposoby i narzędzia działań promocyjnych firmy oraz wskazano instrumenty promocji. Poświęcono uwagę merchandisingowi, jako czynnościom mającym skłonić nabywcę do dokonania zakupu po wcześniejszym zapoznaniu się z bieżącą ofertą. W trzecim rozdziale przedstawiono charakterystykę firmy, misję i cele oraz charakterystykę świadczonych usług. Opisano system komunikowania się salonu z nabywcami oraz formy prowadzonej promocji. Czwarty rozdział przedstawia charakterystykę wykonanych badań z uwzględnieniem ich celu, istoty, zakresu i metod użytych do pozyskania informacji. Ankietowani wskazali, że bardzo ważnym czynnikiem, wpływających na ich decyzję była promocja organizowana w salonie oraz wysoka jakość oferowanych produktów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject marketing pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject promocja pl
dc.subject postawa konsumenta pl
dc.subject merchandising pl
dc.subject rynek meblarski pl
dc.title Sprzedaż i promocja w handlu detalicznym na przykładzie salonu meblowego pl
dc.title.alternative Sales and promotion in retail based on the example of a furniture shop pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-04T13:43:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info