dc.contributor.advisor |
Czarnecki, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Bajorek Agata |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-06T14:19:35Z |
|
dc.date.available |
2014-03-06T14:19:35Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6746 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest diagnoza pozycji strategicznej P.H.U „Bajer”, która przeprowadzona zostanie poprzez identyfikację czynników wewnętrznych i zewnętrznych wpływających na przedsiębiorstwo oraz ocenę ich siły oddziaływania. Dzięki tym czynnościom zaprezentowany został długofalowy mechanizm, jakim jest rozwój przedsiębiorstwa oparty na umiejętnościach kadry zarządzającej, w zakresie tworzenia i wdrażania strategii. Dokonana została również próba określenia decyzji dotyczących: kształtowania konkurencyjnych umiejętności przedsiębiorstwa oraz jego posunięć; określenia pola i struktury działania odnośnie nowych produktów; oddziaływania na wybrane składniki otoczenia przedsiębiorstwa poprzez analizę zarówno samego przedsiębiorstwa, jak i jego otoczenia, powyższe decyzje zostaną zawarte w propozycjach strategii rozwoju. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
strategie przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
analiza strategiczna |
pl |
dc.subject |
firma handlowo-usługowa "Bajer" |
pl |
dc.subject |
metody analizy strategicznej |
pl |
dc.title |
Strategia rozwoju P.H.U "Bajer" |
pl |
dc.title.alternative |
Development strategy of P.H.U „Bajer” |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |