Strategia rozwoju P.H.U "Bajer"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Bajorek Agata
dc.date.accessioned 2014-03-06T14:19:35Z
dc.date.available 2014-03-06T14:19:35Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6746
dc.description.abstract Celem pracy jest diagnoza pozycji strategicznej P.H.U „Bajer”, która przeprowadzona zostanie poprzez identyfikację czynników wewnętrznych i zewnętrznych wpływających na przedsiębiorstwo oraz ocenę ich siły oddziaływania. Dzięki tym czynnościom zaprezentowany został długofalowy mechanizm, jakim jest rozwój przedsiębiorstwa oparty na umiejętnościach kadry zarządzającej, w zakresie tworzenia i wdrażania strategii. Dokonana została również próba określenia decyzji dotyczących: kształtowania konkurencyjnych umiejętności przedsiębiorstwa oraz jego posunięć; określenia pola i struktury działania odnośnie nowych produktów; oddziaływania na wybrane składniki otoczenia przedsiębiorstwa poprzez analizę zarówno samego przedsiębiorstwa, jak i jego otoczenia, powyższe decyzje zostaną zawarte w propozycjach strategii rozwoju. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategie przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject firma handlowo-usługowa "Bajer" pl
dc.subject metody analizy strategicznej pl
dc.title Strategia rozwoju P.H.U "Bajer" pl
dc.title.alternative Development strategy of P.H.U „Bajer” en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info