Zarządzanie marką, determinanty jej siły na przykładzie firmy Dialog S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Król Wojciech
dc.date.accessioned 2014-03-06T20:35:47Z
dc.date.available 2014-03-06T20:35:47Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6750
dc.description.abstract Na współczesnym, niezwykle konkurencyjnym rynku marka stanowi istotny zasób niematerialny firmy. Silna i stabilna marka znacznie ułatwia pozyskiwanie nowych klientów, w trudnych czasach może zapewnić firmie przetrwanie. Marka jest jednocześnie zasobem, o który należy bardzo dbać, gdyż wykazuje się ona znaczną podatnością na wszelkie błędy popełniane przez firmę. Nie wystarczy wykreować markę. Trzeba nią konsekwentnie zarządzać. Firmy ewoluują rozwijając zakres działalności tak w ujęciu produktowym, jak i geograficznym. Ewolucja marki musi dotrzymywać kroku ewolucji firmy. Nie wolno pozwolić na powstanie znacznych rozbieżności pomiędzy tożsamością firmy a jej wizerunkiem, gdyż prowadzi to w świadomości odbiorców wizerunku do powstania dysonansu poznawczego, co skutkować może odrzuceniem firmy, jak niewiarygodnego partnera. Stąd zarządzanie marką ma tak istotne znaczenie dla tworzenia i utrzymania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy było zbadanie w jaki sposób firmy kreują swoją markę i jakie elementy marketingowe w największym stopniu wpływają na tworzenie silnej i pozytywnie odbieranej przez rynek marki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject determinanty siły marki pl
dc.subject produkt i usługi pl
dc.subject pozycja firmy w branży pl
dc.subject firma Dialog S.A. pl
dc.subject cykl życia marki pl
dc.subject kreowanie marki pl
dc.title Zarządzanie marką, determinanty jej siły na przykładzie firmy Dialog S.A. pl
dc.title.alternative Brand management, determinants of it’s power on the basis of Dialog S.A. company en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info