Podnoszenie kwalifikacji pracowników jako element rozwoju firmy na przykładzie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Kaspar Ewa
dc.date.accessioned 2014-03-06T21:56:55Z
dc.date.available 2014-03-06T21:56:55Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6754
dc.description.abstract Zainteresowanie pracą jest ważnym elementem życia i funkcjonowania człowieka, istnieje ona od bardzo dawna i ciągle jest na etapie rozwijania. Człowiek chcąc nadążyć za rozwijającym się światem musi cały czas dokształcać się i podnosić swoje kwalifikacje, co niewątpliwie stanowi wielką wartość dla współczesnego człowieka jako źródło dochodów, prestiżu, warunków socjalnych i życiowych pracownika. Prowadząc przedsiębiorstwo niezwykle ważne jest zatrudnienie wykwalifikowanego personelu. Dzięki odpowiedniej kadrze pracowniczej oraz pozytywnego jej motywowania możemy liczyć na rozwój firmy, wzrost wydajności i poprawę jakości oferowanych usług i produktów. Wszystkie te elementy wpływają na zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku. Celem niniejszej pracy będzie przedstawienie procesu szkoleń pracowników, ich przebieg i ocena efektywności w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rozwój zasobów ludzkich pl
dc.subject szkolenia pracowników pl
dc.subject Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu pl
dc.subject rodzaje szkoleń pl
dc.subject ocena efektywności szkoleń pl
dc.title Podnoszenie kwalifikacji pracowników jako element rozwoju firmy na przykładzie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Bringing up of qualification of employee as element of development of firm on example of Social Insurance Institution in Nowy Sącz en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info