Postrzeganie reklam kontrowersyjnych przez studentów (w świetle badań własnych)

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Nalezińska, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-03-08T08:16:59Z
dc.date.available 2014-03-08T08:16:59Z
dc.date.issued 2011-06-11 12:04:07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6763
dc.description.abstract Cel pracy to próba uzyskania odpowiedzi na pytanie, jaki stosunek mają studenci ogólnie do reklam, a także co sądzą o reklamach szokujących oraz czy według nich reklamy te są efektywniejsze od standardowych reklam. Praca złożona jest z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówiono istotę, funkcje oraz środki promocji. Skupiono się na przedstawieniu, na czym polega komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem oraz dzięki jakim środkom jest ona możliwa. Zaprezentowano również cechy, jakimi charakteryzuje się potencjalny nabywca oraz opisano poszczególne typy klientów wraz z odpowiednimi im zachowaniami sprzedawców. W kolejnej części pracy omówiono szczegółowo reklamę. Zwrócono uwagę na to, jak powinno się dobierać odpowiedni nośnik reklamowy. Następnie zaprezentowano podstawowe nośniki reklam. Wspomniano również o związku rodzaju reklamy z poszczególnymi grupami produktów. W końcowej części rozdziału omówiono działania, dzięki którym reklamodawcy starają się przyciągnąć uwagę konsumenta. Omówione zostały również reklamy kontrowersyjne. Starano się przedstawić, jak one oddziałują na emocje potencjalnych konsumentów oraz czy i w jaki sposób wpływają na ich decyzje zakupowe. Rozdział trzeci poświęcono na opisanie celów, organizacji i wyników przeprowadzonego badania. Ukazano w nim opinie studentów na temat reklam oraz stosowanych przez reklamodawców sposobów na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Rozstrzygnięto również to, czy reklamy kontrowersyjne są efektywniejsze od reklam standardowych. Rozdział kończy podsumowanie przeprowadzonego badania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama kontrowersyjna pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.subject środki promocji pl
dc.title Postrzeganie reklam kontrowersyjnych przez studentów (w świetle badań własnych) pl
dc.title.alternative Perception of controversial advertisements by students (on the basis of the author's research) pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-06T12:36:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info