Public relations jako narzędzie budowania korzystnego wizerunku samorządu terytorialnego na przykładzie Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Choroszczak, Jerzy
dc.contributor.author Mordarska, Anna
dc.date.accessioned 2014-03-09T14:30:33Z
dc.date.available 2014-03-09T14:30:33Z
dc.date.issued 2011-05-19 10:21:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6803
dc.description.abstract Niniejsza praca jest poświęcona badaniom dotyczącym wpływu wykorzystywania narzędzi public relations na kształtowaniu korzystnego wizerunku samorządu terytorialnego. Celem pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytanie w jakim stopniu działania z zakresu public relations przyczyniają się do kreowania pozytywnego wizerunku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu wśród mieszkańców Sądecczyzny. Opracowanie zawiera teoretyczne wprowadzenie do istoty omawianego zagadnienia jakim jest public relations i kształtowanie wizerunku samorządu terytorialnego. W części empirycznej pracy skonfrontowano natomiast działania z zakresu public relations stosowane w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu w celu kreowania wizerunku urzędu z rzeczywistymi opiniami mieszkańców Sądecczyzny. Analiza badań pozwoliła na sformułowanie wniosku, iż public relations jest bardzo ważną dziedziną w działalności samorządu terytorialnego. Wykorzystywanie narzędzi i elementów public relations przyczynia się do kreowania pozytywnego wizerunku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu jako urzędu kompetentnego i przyjaznego petentom, a także budowania jego wiarygodności i zaufania wśród mieszkańców powiatu nowosądeckiego. pl
dc.description.abstract This work is devoted to research on the impact of the use public relations tools for shaping a positive image of local government. The aim of the study was to answer the question to what extent do public relations contribute to creating a positive image of the County Office in Nowy Sącz among residents. The study contains a theoretical introduction to the substance of the issue in question is what public relations and image development of local government. In the empirical part of the work confronted the public relations used in the County Office in Nowy Sącz in order to create an image of authority with real opinions residents of Nowy Sącz region. Analysis of research allowed to conclude that public relations is a very important field in the activities of local government. Use of tools and components of public relations contributes to the positive image of the County Office in Nowy Sącz as a competent and friendly office, as well building credibility and trust among residents of County Nowy Sącz. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject public relations pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject samorząd pl
dc.subject starostwo pl
dc.subject powiat pl
dc.title Public relations jako narzędzie budowania korzystnego wizerunku samorządu terytorialnego na przykładzie Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Public relations as a tool of building a positive image of local government exemplified by County Office in Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-09T09:59:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info