dc.contributor.advisor |
Choroszczak, Jerzy |
|
dc.contributor.author |
Mordarska, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-09T14:30:33Z |
|
dc.date.available |
2014-03-09T14:30:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-19 10:21:05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6803 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca jest poświęcona badaniom dotyczącym wpływu wykorzystywania narzędzi public relations na kształtowaniu korzystnego wizerunku samorządu terytorialnego. Celem pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytanie w jakim stopniu działania z zakresu public relations przyczyniają się do kreowania pozytywnego wizerunku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu wśród mieszkańców Sądecczyzny. Opracowanie zawiera teoretyczne wprowadzenie do istoty omawianego zagadnienia jakim jest public relations i kształtowanie wizerunku samorządu terytorialnego. W części empirycznej pracy skonfrontowano natomiast działania z zakresu public relations stosowane w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu w celu kreowania wizerunku urzędu z rzeczywistymi opiniami mieszkańców Sądecczyzny. Analiza badań pozwoliła na sformułowanie wniosku, iż public relations jest bardzo ważną dziedziną w działalności samorządu terytorialnego. Wykorzystywanie narzędzi i elementów public relations przyczynia się do kreowania pozytywnego wizerunku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu jako urzędu kompetentnego i przyjaznego petentom, a także budowania jego wiarygodności i zaufania wśród mieszkańców powiatu nowosądeckiego. |
pl |
dc.description.abstract |
This work is devoted to research on the impact of the use public relations tools for shaping a positive image of local government. The aim of the study was to answer the question to what extent do public relations contribute to creating a positive image of the County Office in Nowy Sącz among residents. The study contains a theoretical introduction to the substance of the issue in question is what public relations and image development of local government. In the empirical part of the work confronted the public relations used in the County Office in Nowy Sącz in order to create an image of authority with real opinions residents of Nowy Sącz region. Analysis of research allowed to conclude that public relations is a very important field in the activities of local government. Use of tools and components of public relations contributes to the positive image of the County Office in Nowy Sącz as a competent and friendly office, as well building credibility and trust among residents of County Nowy Sącz. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.subject |
wizerunek |
pl |
dc.subject |
samorząd |
pl |
dc.subject |
starostwo |
pl |
dc.subject |
powiat |
pl |
dc.title |
Public relations jako narzędzie budowania korzystnego wizerunku samorządu terytorialnego na przykładzie Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu |
pl |
dc.title.alternative |
Public relations as a tool of building a positive image of local government exemplified by County Office in Nowy Sącz |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-03-09T09:59:03Z |
|