dc.contributor.advisor |
Rawski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Porębska Elżbieta |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-10T22:45:08Z |
|
dc.date.available |
2014-03-10T22:45:08Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6857 |
|
dc.description.abstract |
Sytuacja na rynku, doprowadziła firmy do nieustannej „walki” o klienta. Promocja stała się głównym narzędziem tej konkurencji. Wybór odpowiedniego rodzaju promocji, to ważny, o ile w wielu przypadkach nie najważniejszy, czynnik sukcesu, dlatego działania marketingowe odgrywają podstawową rolę w kierowaniu firmą. Tematem pracy jest analiza działań promocji w Telekomunikacji Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem działań związanych z kształtowaniem wizerunku firmy, działalności społecznej i public relations. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
narzędzia promocji |
pl |
dc.subject |
rynek usług telekomunikacyjnych |
pl |
dc.subject |
Przedsiębiorstwo TP S.A. |
pl |
dc.subject |
promocja firmy |
pl |
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.title |
Analiza działań promocji w przedsiębiorstwie Telekomunikacja Polska S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
Analysis of promotion in the Telekomunikacja Polska S.A. Company |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |