Analiza działań promocji w przedsiębiorstwie Telekomunikacja Polska S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Porębska Elżbieta
dc.date.accessioned 2014-03-10T22:45:08Z
dc.date.available 2014-03-10T22:45:08Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6857
dc.description.abstract Sytuacja na rynku, doprowadziła firmy do nieustannej „walki” o klienta. Promocja stała się głównym narzędziem tej konkurencji. Wybór odpowiedniego rodzaju promocji, to ważny, o ile w wielu przypadkach nie najważniejszy, czynnik sukcesu, dlatego działania marketingowe odgrywają podstawową rolę w kierowaniu firmą. Tematem pracy jest analiza działań promocji w Telekomunikacji Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem działań związanych z kształtowaniem wizerunku firmy, działalności społecznej i public relations. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject narzędzia promocji pl
dc.subject rynek usług telekomunikacyjnych pl
dc.subject Przedsiębiorstwo TP S.A. pl
dc.subject promocja firmy pl
dc.subject public relations pl
dc.title Analiza działań promocji w przedsiębiorstwie Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.title.alternative Analysis of promotion in the Telekomunikacja Polska S.A. Company en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info