dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Kapcia Dawid |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-11T10:33:05Z |
|
dc.date.available |
2014-03-11T10:33:05Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6866 |
|
dc.description.abstract |
Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem to nie tylko prawidłowo wybrana strategia wejścia na rynek docelowy, lecz także odpowiednio dobrane instrumenty marketingu. Cechą charakterystyczną tej zasady jest oddziaływanie na konkretny rynek nie pojedynczymi narzędziami marketingowymi, lecz odpowiednio ukształtowaną ich kompozycją, zwaną marketingiem mix.
Celem niniejszej pracy jest analiza działań marketingowych i ocena możliwości uwarunkowań rozwoju firmy transportowej Retrans Regulicach. Tak sformułowany cel pracy łączy w sobie dwa wątki rozważań: 1.Koncepcje marketingu w sektorze usług transportowych oraz 2.Praktyczne aspekty strategii rozwoju konkretnego obiektu tego sektora jakim jest opisywana firma Retrans |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
MŚP w gospodarce rynkowej |
pl |
dc.subject |
promocja MŚP |
pl |
dc.subject |
sektorowe uwarunkowania marketingu |
pl |
dc.subject |
marketing dóbr konsumpcyjnych |
pl |
dc.subject |
marketing dóbr produkcyjnych |
pl |
dc.subject |
marketing usług |
pl |
dc.subject |
marketing mix w działalności usługowej |
pl |
dc.subject |
polityka cen |
pl |
dc.subject |
dystrybucja |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
firma "Retrans" w Regulicach |
pl |
dc.title |
Marketing w małej i średniej firmie usługowej na przykładzie firmie Retrans w Regulicach. |
pl |
dc.title.alternative |
Marketing in small and middium services company based on Retrans company in Regulicach |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |