Marketing w małej i średniej firmie usługowej na przykładzie firmie Retrans w Regulicach.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Kapcia Dawid
dc.date.accessioned 2014-03-11T10:33:05Z
dc.date.available 2014-03-11T10:33:05Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6866
dc.description.abstract Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem to nie tylko prawidłowo wybrana strategia wejścia na rynek docelowy, lecz także odpowiednio dobrane instrumenty marketingu. Cechą charakterystyczną tej zasady jest oddziaływanie na konkretny rynek nie pojedynczymi narzędziami marketingowymi, lecz odpowiednio ukształtowaną ich kompozycją, zwaną marketingiem mix. Celem niniejszej pracy jest analiza działań marketingowych i ocena możliwości uwarunkowań rozwoju firmy transportowej Retrans Regulicach. Tak sformułowany cel pracy łączy w sobie dwa wątki rozważań: 1.Koncepcje marketingu w sektorze usług transportowych oraz 2.Praktyczne aspekty strategii rozwoju konkretnego obiektu tego sektora jakim jest opisywana firma Retrans pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject MŚP w gospodarce rynkowej pl
dc.subject promocja MŚP pl
dc.subject sektorowe uwarunkowania marketingu pl
dc.subject marketing dóbr konsumpcyjnych pl
dc.subject marketing dóbr produkcyjnych pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject marketing mix w działalności usługowej pl
dc.subject polityka cen pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject promocja pl
dc.subject firma "Retrans" w Regulicach pl
dc.title Marketing w małej i średniej firmie usługowej na przykładzie firmie Retrans w Regulicach. pl
dc.title.alternative Marketing in small and middium services company based on Retrans company in Regulicach en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info