dc.contributor.advisor |
Bulzak, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Konstanty Violetta |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-12T10:59:43Z |
|
dc.date.available |
2014-03-12T10:59:43Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6900 |
|
dc.description.abstract |
Skuteczna reklama powinna być skierowana do odpowiedniej grupy klientów, w tym celu potrzebna jest szczegółowa wiedza o konsumencie oraz mechanizmach jego zachowań, czyli jego postępowaniu na rynku. Wiedza ta obejmować powinna między innymi takie zagadnienia jak: mechanizmy psychologiczne zachowania konsumenta przed zakupem - przez co możemy sprawdzić reakcję konsumenta na daną reklamę, reakcję konsumenta w trakcie i po zakupie - pozwoli to sprawdzić skuteczność reklamy, oraz poznać różnice indywidualne miedzy poszczególnymi grupami nabywców i mechanizmy skutecznego oddziaływania na konsumenta - co pozwoli na optymalizację środków reklamowych. Celem pracy jest określenie cech-aspektów osobowościowo-temperamentalnych podatności na reklamę poprzez przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich oraz czynników wpływających na jej skuteczność. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama oraz jej aspekty psychologiczne |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
media reklamy |
pl |
dc.subject |
osobowość i temperament |
pl |
dc.subject |
podatność na reklamę |
pl |
dc.subject |
wpływ reklamy na podświadomość |
pl |
dc.subject |
teorie zachowań nabywców |
pl |
dc.title |
Osobowościowo - temperamentalne aspekty podatności na reklamę |
pl |
dc.title.alternative |
Personal and temperamental aspects of vulnerability on the advertisement |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |