Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa PPUP Poczta Polska, Centrum Usług Koncesjonowanych, Straż Pocztowa oddział terenowy w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Grzegorzek Paweł
dc.date.accessioned 2014-03-12T12:32:12Z
dc.date.available 2014-03-12T12:32:12Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6910
dc.description.abstract Celem ogólnym prezentowanej pracy jest dokonanie systematyki pojęć z zakresu marketingu oraz próba analizy działalności marketingowej na przykładzie Straży Pocztowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing przedsiębiorstwa pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem pl
dc.subject Straż Pocztowa pl
dc.subject PPUP Poczta Polska pl
dc.title Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa PPUP Poczta Polska, Centrum Usług Koncesjonowanych, Straż Pocztowa oddział terenowy w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative The analysis of marketing activity of enterprise PPUP the Polish Post Office, Centre of Services Licensed, The Post Guard, Regional Department in Nowy Sącz en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info