dc.contributor.advisor |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Grzegorzek Paweł |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-12T12:32:12Z |
|
dc.date.available |
2014-03-12T12:32:12Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6910 |
|
dc.description.abstract |
Celem ogólnym prezentowanej pracy jest dokonanie systematyki pojęć z zakresu marketingu oraz próba analizy działalności marketingowej na przykładzie Straży Pocztowej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem |
pl |
dc.subject |
Straż Pocztowa |
pl |
dc.subject |
PPUP Poczta Polska |
pl |
dc.title |
Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa PPUP Poczta Polska, Centrum Usług Koncesjonowanych, Straż Pocztowa oddział terenowy w Nowym Sączu |
pl |
dc.title.alternative |
The analysis of marketing activity of enterprise PPUP the Polish Post Office, Centre of Services Licensed, The Post Guard, Regional Department in Nowy Sącz |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |