Funkcje agencji Public Relations w kształtowaniu komunikacji z rynkiem na przykładzie CAFE PR w Krakowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Twardawa, Michał Walter
dc.date.accessioned 2014-03-12T22:17:32Z
dc.date.available 2014-03-12T22:17:32Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6932
dc.description.abstract Tematem pracy jest rozpoznanie funkcji agencji public relations w kształtowaniu komunikacji z rynkiem na przykładzie agencji Cafe PR z Krakowa. Motywami decydującymi o wyborze pisania pracy z tego zakresu, były przede wszystkim: chęć poszerzenia zdobytej wiedzy podczas studiów magisterskich na temat marketingu oraz public relations, zainteresowania autora tym tematem oraz praktyka studencka, którą odbyłem w agencji public relations Cafe PR. Praktyka pozwoliła autorowi na poznanie schematów funkcjonowania agencji tego typu oraz dała dostęp do danych niezbędnych do części empirycznej pracy magisterskiej. Celem pracy było przeprowadzenie dogłębnej analizy i oceny działań agencji public relations na wszystkich szczeblach współpracy z klientem kluczowym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject kreowanie świadomości opinii publicznej pl
dc.subject wizerunek organizacji pl
dc.subject techniki PR pl
dc.subject komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna pl
dc.subject kształtowanie kampanii public relations pl
dc.subject agencja public relation CAFE PR w Krakowie pl
dc.title Funkcje agencji Public Relations w kształtowaniu komunikacji z rynkiem na przykładzie CAFE PR w Krakowie pl
dc.title.alternative Functions of a public relations agency when shaping communication with the market shown on the example of CAFÉ PR in Cracow en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info