Miasteczko Galicyjskie jako szansa rozwoju turystycznego Sądecczyzny

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Jacek
dc.contributor.author Ogorzałek, Joanna
dc.date.accessioned 2014-03-13T11:40:45Z
dc.date.available 2014-03-13T11:40:45Z
dc.date.issued 2011-04-14 19:06:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6946
dc.description.abstract Celem pracy jest próba zaprezentowania Miasteczka Galicyjskiego (MG) jako szansy rozwoju Sądecczyzny oraz pokazanie, jakie działania należy podjąć w tym kierunku, aby to osiągnąć. W pracy podjęto analizę samej oferty MG oraz jej atrakcyjności wobec współczesnych oczekiwań. Istotną kwestią w mojej pracy jest także omówienie realizacji działań i założeń z obszaru promocji, będącej punktem wyjścia do budowy produktu turystycznego pod nazwą „Miasteczko Galicyjskie”. Sformułowano następującą hipotezę: Miasteczko Galicyjskie poprzez swoją atrakcyjną ofertę może stanowić szansę rozwoju Sądecczyzny. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy poświecono zjawisku turystyki. W kolejnym omówiono pojęcie dziedzictwa kulturowego oraz jego związki z turystyką. Skupiono się także na opisie światowego i polskiego dziedzictwa. Kolejny rozdział zawiera opis przypadku MG, w szczególności zwrócono w nim uwagę na historię powstania i rozwój. Przeanalizowano także jego sytuację obecną i plany na przyszłość. W ostatnim rozdziale przedstawiono analizę SWOT MG oraz zaprezentowano strategię rozwoju Muzeum Okręgowego, w którego strukturze znajduje się MG. Ponadto wiele uwagi poświęcono planowi strategicznemu nowo powstałego produktu turystycznego oraz jego promocji i reklamie niezbędnej w celu jego zaistnienia. W pracy oparto się na analizie literatury, zarówno krajowej, jak i międzynarodowej, a ponadto na analizie dokumentacji podmiotu badań, na materiałach charakteryzujących działalność firmy, takich jak np.: okolicznościowe opracowania prezentujące historię i tradycje MG, foldery i ulotki reklamowe, artykuły prasowe. Do ważnych źródeł należą indywidualne wywiady, przeprowadzone z pracownikami instytucji, z których to wywiadów, sporządzono notatki, własne obserwacje autora podczas 6 - miesięcznego okresu zatrudnienia w Miasteczku Galicyjskim. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject dziedzictwo kulturowe pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject studium przypadku pl
dc.subject strategia rozwoju pl
dc.title Miasteczko Galicyjskie jako szansa rozwoju turystycznego Sądecczyzny pl
dc.title.alternative Galician Town as an opportunity for tourism development of Sacz area pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-13T10:18:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info