Wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej - ewolucja możliwości i korzyści dla przedsiębiorstwa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Honkisz, Małgorzata
dc.contributor.author Sarlej, Stanisław
dc.date.accessioned 2014-03-13T12:28:09Z
dc.date.available 2014-03-13T12:28:09Z
dc.date.issued 2011-04-15 09:08:10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6953
dc.description.abstract Praca ma na celu przedstawienie oraz omówienie podstawowych narzędzi i mechanizmów wykorzystywanych podczas promocji w sieci oraz ukazanie roli Internetu jako szybko rozwijającego się kanału promocji. Praca ma charakter teoretyczny, jednak zawiera również liczne przykłady działań marketingowych prowadzonych w Sieci internetowej oraz analizę ich skuteczności. Niniejsze opracowanie stanowi próbę pozytywnego zweryfikowania tezy, iż media wirtualne swoją atrakcyjnością przewyższają tradycyjne formy przekazu treści marketingowych, przez co Internet staje się głównym medium dotarcia przedsiębiorstwa do potencjalnych oraz obecnych klientów. W pierwszym rozdziale autor opisuje pokrótce historię powstania sieci internetowej zarówno w świecie jak i jej początki w Polsce, wraz z regulacjami prawnymi dotyczącymi tej sfery gospodarki. Opisany został również profil użytkowników Internetu w Polsce. Kolejny, drugi rozdział poświęcono pogłębionej charakterystyce najczęściej wykorzystywanych form promocji internetowej. W trzecim, kończącym pracę rozdziale autor docieka, w jakim kierunku podąża dalszy rozwój Internetu wraz z jego przenikaniem w kolejne dziedziny życia społeczeństwa. Autor pracy, poza publikacjami z dziedziny marketingu, reklamy i Internetu, jako główne źródło materiałów bibliograficznych wykorzystał dostępne zasoby internetowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Internet pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject reklama internetowa pl
dc.title Wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej - ewolucja możliwości i korzyści dla przedsiębiorstwa pl
dc.title.alternative Internet usage in business marketing - the evolution of the opportunities and benefits for the company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-13T11:29:01Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info