dc.contributor.advisor |
Rawski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Janeczek, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-13T20:40:43Z |
|
dc.date.available |
2014-03-13T20:40:43Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6960 |
|
dc.description.abstract |
Małe i średnie przedsiębiorstwa mają specyficzne potrzeby marketingowe, które różnią się znacznie od marketingu w dużych firmach. Wiele dużych korporacji działa w oparciu o bardzo rozbudowany system organizacyjny. Całe działy przedsiębiorstwa mogą brać udział w rozwijaniu i wprowadzaniu w życie obszernych planów marketingowych, co pochłania dużo pieniędzy, czasu i angażuje wielu pracowników. Natomiast typowe małe czy średnie przedsiębiorstwo nie ma zazwyczaj tak skomplikowanego schematu działania. Marketing jest jednocześnie sztuką i wiedzą. Jako sztuka wymaga wyobraźni i głębokiego zrozumienia. Jako wiedza wymaga planowania, analizy i dyscypliny. Trzeba nauczyć się łączyć i równoważyć zarówno sztukę jak i wiedzę, by maksymalnie wykorzystać potencjał swego przedsiębiorstwa i uzdolnienia swoich pracowników. Celem pracy jest przedstawienie i ocena działalności promocyjnej Supermarketu Alma i Supermarket Billa. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
polityka promocji |
pl |
dc.subject |
handel detaliczny |
pl |
dc.subject |
supermarket Alma |
pl |
dc.subject |
supermarket Billa |
pl |
dc.subject |
wydatki na promocję supermarketów |
pl |
dc.subject |
ocena efektów kampani promocyjnej supermarketów |
pl |
dc.title |
Analiza porównawcza działań promocyjnych supermarketów Alma i Billa |
pl |
dc.title.alternative |
Analysis promotion in supermarket Alma and Billa |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |