Analiza porównawcza działań promocyjnych supermarketów Alma i Billa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Janeczek, Monika
dc.date.accessioned 2014-03-13T20:40:43Z
dc.date.available 2014-03-13T20:40:43Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6960
dc.description.abstract Małe i średnie przedsiębiorstwa mają specyficzne potrzeby marketingowe, które różnią się znacznie od marketingu w dużych firmach. Wiele dużych korporacji działa w oparciu o bardzo rozbudowany system organizacyjny. Całe działy przedsiębiorstwa mogą brać udział w rozwijaniu i wprowadzaniu w życie obszernych planów marketingowych, co pochłania dużo pieniędzy, czasu i angażuje wielu pracowników. Natomiast typowe małe czy średnie przedsiębiorstwo nie ma zazwyczaj tak skomplikowanego schematu działania. Marketing jest jednocześnie sztuką i wiedzą. Jako sztuka wymaga wyobraźni i głębokiego zrozumienia. Jako wiedza wymaga planowania, analizy i dyscypliny. Trzeba nauczyć się łączyć i równoważyć zarówno sztukę jak i wiedzę, by maksymalnie wykorzystać potencjał swego przedsiębiorstwa i uzdolnienia swoich pracowników. Celem pracy jest przedstawienie i ocena działalności promocyjnej Supermarketu Alma i Supermarket Billa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject polityka promocji pl
dc.subject handel detaliczny pl
dc.subject supermarket Alma pl
dc.subject supermarket Billa pl
dc.subject wydatki na promocję supermarketów pl
dc.subject ocena efektów kampani promocyjnej supermarketów pl
dc.title Analiza porównawcza działań promocyjnych supermarketów Alma i Billa pl
dc.title.alternative Analysis promotion in supermarket Alma and Billa en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info