Analiza działań promocyjnych miasta Tarnowa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Żmuda, Bożena
dc.date.accessioned 2014-03-17T09:21:56Z
dc.date.available 2014-03-17T09:21:56Z
dc.date.issued 2011-04-09 18:13:15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7040
dc.description.abstract Celem pracy jest próba scharakteryzowania oferty promocyjnej miasta Tarnowa, stanowiącej podstawowy przedmiot działań marketingowych, podejmowanych w skali lokalnej. Ich koordynatorem są przede wszystkim miejskie władze samorządowe, współdziałające z istniejącymi podmiotami w mieście, a także zaangażowanymi czynnie w proces kształtowania jego przyszłości, zmierzające do tego, aby miasto stało się miejscem przyjaznym, atrakcyjnym oraz bezpiecznym zarówno dla mieszkańców jak i turystów. Praca składa się z 4 rozdziałów. Pierwszy rozdział został poświęcony promocji i jej roli, jaką odgrywa w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Ukazano jej strukturę, funkcję oraz instrumenty systemu promocji. W rozdziale drugim dokonano ogólnej charakterystyki miasta Tarnowa: położenie, historię, zwyczaje, architekturę, infrastrukturę społeczno- gospodarczą oraz przybliżono znane i zasłużone postacie dla miasta Tarnowa. Trzeci rozdział ukazuje cele promocji, a także aspekty procesu przygotowania i realizacji skutecznej strategii promocji oraz przybliżono wizerunek miasta, a także scharakteryzowano uczestników działań promocyjnych miasta. Czwarty rozdział stanowi analizę empiryczną oraz przedstawia promocję miasta Tarnowa. W rozdziale tym omówiono środki, narzędzia promocyjne wykorzystywane w realizacji promocji miasta, metodykę tworzenia koncepcji promocji oraz ukazano wyniki badań przeprowadzonych wśród mieszkańców miasta na podstawie ankiety ,,Jaki jest Tarnów”. Autorka pracy przedstawiła działania promocyjne miasta w oparciu o analizę literatury przedmiotu, a także informacje zaczerpnięte z Biura Promocji Miasta oraz badań własnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja miasta pl
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject strategia promocji pl
dc.title Analiza działań promocyjnych miasta Tarnowa pl
dc.title.alternative Analysis of the promotional activities of the city of Tarnow pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-17T09:04:41Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info