Marka jako ważny element strategii marketingowej na podstawie przedsiębiorstwa Frotex S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Kozak, Paweł
dc.date.accessioned 2014-03-17T12:34:09Z
dc.date.available 2014-03-17T12:34:09Z
dc.date.issued 2011-04-07 20:32:10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7055
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie znaczenia marki w strategii marketingowej firmy na przykładzie firmy Frotex S.A. Oceniona zostaje marka tej firmy, jej siła i znaczenie na polskim rynku włókienniczym oraz możliwości zastosowania odpowiedniej strategii marketingowej wykorzystującej wizerunek marki. W dwóch pierwszych rozdziałach szczegółowo opisano markę, jej cele oraz znaczenie z punktu widzenia nabywcy. Następnie przedstawiono zagadnienie zarządzania markami, cykl życia marek, wpływ otoczenia na sposób zarządzania marką oraz opisano poszczególne strategie zarządzania marką. Na podstawie dokumentacji prześledzona została historia oraz sytuacja badanej firmy na polskim rynku włókienniczym. Opisany został ten rynek oraz otoczenie konkurencyjne firmy. Ponad to przedstawiono system organizacji i zarządzania oraz potencjał firmy. Rezultaty jakie otrzymano z przeprowadzonej analizy dokumentacji oraz obserwacji i własnych przemyśleń pozwoliły na zaproponowanie jednej ze strategii zarządzania marką, która pozwoliłaby na rozwój przedsiębiorstwa i zdobycie lepszej pozycji rynkowej. Mianowicie zaproponowano strategię rozszerzenia marki na inne produkty, stworzony został zarys tej strategii dla omawianego przedsiębiorstwa oraz opisane spodziewane efekty zastosowania tej strategii marki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject strategia marki pl
dc.subject rozszerzania marki pl
dc.subject cykl życia marki pl
dc.subject potencjał firmy pl
dc.subject Frotex S.A. pl
dc.title Marka jako ważny element strategii marketingowej na podstawie przedsiębiorstwa Frotex S.A. pl
dc.title.alternative Brand as an important element of marketing strategy based on the example of the Frotex SA company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-17T11:59:48Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info