Analiza wartości wizerunku na przykładzie "Petpol" Spółka z o.o. w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Michalik Anna
dc.date.accessioned 2014-03-18T10:21:23Z
dc.date.available 2014-03-18T10:21:23Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7072
dc.description.abstract Wszelkie działania związane z budowaniem wizerunku przedsiębiorstwa określa się w teorii zarządzania jako działalność public relations. Dziedzina ta od kilkudziesięciu lat silnie ewoluuje i pozwala na osiąganie przewagi rynkowej nad innymi uczestnikami rynku. Niestety w ubiegłym wieku większość polskich przedsiębiorstw nie przywiązywała wagi do działań w dziedzinie public relations, przyjmując, że przedsiębiorstwo tworzące dobre towary obroni się samo, i tak często się dzieje, jednak z drugiej strony posiadanie dobrego wizerunku pozwala na osiąganie większych sukcesów rynkowych. Reklama często powoduje, że klient kierując się wyłącznie nią przy podjęciu decyzji o zakupie produktu jest rozczarowany, gdyż produkt niestety nie posiada właściwości, które były reklamowane. Dlatego też zaufanie do reklamy zmniejsza się, natomiast na pierwszy plan wysuwa się zaufanie do przedsiębiorstwa, jego pozytywny wizerunek oraz akceptacja społeczna. Obecnie uważa się, że działalność public relations staje się zdecydowanie bardziej efektywnym sposobem promocji przedsiębiorstwa i jego wyrobów niż reklama. Jest to równocześnie środek tani, gdyż uogólniając kosztuje tyle, ile kosztuje praca ludzi zajmujących się w przedsiębiorstwie public relations. Wydatki na reklamę są zdecydowanie wyższe i przynoszą wymierne efekty w krótkim czasie, gdy PR przynosi korzyści długookresowe. Głównym celem napisania pracy na temat public relations jest pogłębianie wiedzy z tego, interesującego dla autorki pracy tematu oraz równocześnie analiza wartości wizerunku przedsiębiorstwa, w którym od lat autorka pracuję. W pracy przedstawione zostaną wyniki badań nad czynnikami kształtującymi wizerunek przedsiębiorstwa ”PetPol” w Nowym Sączu oraz analiza wartości tego wizerunku na podstawie posiadanych danych i informacji marketingowych i finansowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations w przedsiębiorstwie pl
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject kształtowanie wizerunku pl
dc.subject firma "PetPol" pl
dc.subject wartość wizerunku firmy pl
dc.title Analiza wartości wizerunku na przykładzie "Petpol" Spółka z o.o. w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative The Image Value Analysis on example of "PETPOL" Ltd. in Nowy Sącz en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info