Zarządzanie jakością w usługach na przykładzie Urzędu Miasta w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Marta
dc.contributor.author Markiewicz, Agata
dc.date.accessioned 2014-03-18T14:48:14Z
dc.date.available 2014-03-18T14:48:14Z
dc.date.issued 2011-04-04 11:17:54
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7089
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie istoty i metod zarządzania jakością w usługach, a następnie analiza i ocena procesu zarządzania jakością w Urzędzie Miasta w Nowym Sączu. Do celów cząstkowych należą: 1. Przedstawienie koncepcji zarządzania jakością. 2. Analiza metod i narzędzi zarządzania jakością. 3. Prezentacja zasad normalizacji jakości. 4. Analiza i ocena procesu zarządzania jakością w Urzędzie Miasta w Nowym Sączu. Praca zawiera cztery rozdziały. Rozdział pierwszy pracy przedstawia istotę oraz metody badania jakości usług. Pojawia się pojęcie jakości usług, modele wdrażania jakości usług, działania wspomagające świadczenie usług, jak również cechy usług – implikacje dla zarządzania jakością. W drugim rozdziale przedstawiono koncepcje zarządzanie jakością, metody stosowane w zarządzaniu jakością oraz narzędzia stosowane w procesie doskonalenia jakości. W trzecim rozdziale opisano problem normalizacji w kształtowaniu jakości usług. Czwarty zawiera zagadnienia metodyczne badania empirycznego, charakterystykę analizowanej organizacji i analizę oraz ocenę procesu zarządzania jakością w Urzędzie Miasta. Część teoretyczną opracowano na podstawie analizy literatury tematu, natomiast część empiryczną na podstawie źródeł wtórnych i pierwotnych. W badaniach empirycznych posłużono się opisem przypadku oraz wywiadem bezpośrednim. Narzędziem badawczym był kwestionariusz wywiadu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość usług pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject metody zarządzania jakością pl
dc.subject normalizacja pl
dc.subject urząd pl
dc.title Zarządzanie jakością w usługach na przykładzie Urzędu Miasta w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Quality management in the service sector based on the Town Office in Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-18T09:46:26Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info