Tworzenie firmy turystycznej działającej na rynku polskim

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Wątroba, Łukasz
dc.date.accessioned 2013-09-19T10:25:06Z
dc.date.available 2013-09-19T10:25:06Z
dc.date.issued 2009-05-19 20:12:53
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/710
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie czynności związanych z uruchomieniem firmy turystycznej w Polsce. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy ukazuje podstawowe zagadnienia dotyczące prawnych i administracyjnych wymiarów tworzenia własnej firmy. Przedstawiono tutaj między innymi czynności związane z uruchomieniem własnej firmy jak również źródła finansowania firmy oraz wybór formy ewidencji działalności gospodarczej. Analiza strategiczna jako ocena otoczenia firmy stanowi drugi rozdział niniejszej pracy. Omówiono tutaj analizę otoczenia SWOT, analizę mikrootoczenia oraz analizę makrootoczenia. Trzeci rozdział pracy przedstawia rolę biznes planu w tworzeniu własnej firmy. Przedstawiono tutaj zagadnienia związane z zadaniami i strukturą biznes planu w stosunku do przedsiębiorstw jak również planowanie, strategię, zarządzanie oraz organizację funkcjonowania firmy. Czwarty a zarazem ostatni rozdział pracy przedstawia znaczenie biznes planu Biura Obsługi Ruchu Turystycznego „Turystyka” na efektywność działalności 2009 w późniejszym okresie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject mała firma pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject biznes plan pl
dc.subject otoczenie przedsiębiorstwa pl
dc.title Tworzenie firmy turystycznej działającej na rynku polskim pl
dc.title.alternative Creation of touristic firm on polish market acting pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-09-16T13:22:40Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info