Postawy i zachowania konsumenckie kobiet wobec telewizyjnych reklam kosmetyków L'OREAL

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Golińska, Natalia
dc.date.accessioned 2014-03-22T10:15:34Z
dc.date.available 2014-03-22T10:15:34Z
dc.date.issued 2011-04-06 20:04:07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7124
dc.description.abstract Reklama jest najczęściej wykorzystywaną formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem konsumenckim. Jej twórcy wykorzystują wiedzę z zakresu marketingu, psychologii i socjologii, tworząc przekazy, których celem jest rozbudzenie określonych potrzeb i przywiązanie do konkretnej marki. Obszar badań autorskich obejmuje rozpoznanie wpływu reklam telewizyjnych kosmetyków L’OREAL na rozpoznawalność marki, sposób w jaki postrzegają ją potencjalni konsumenci, oraz na ich zdolności nabywcze. Na drodze badań ankietowych, przeprowadzonych wśród studentek WSB – NLU, wykazano, że badani konsumenci pozytywnie kojarzą markę i jej ofertę produktową. W opinii ankietowanych produkty badanej marki spełniają ich potrzebę prestiżu i poczucia wyjątkowości, kojarzą się z aktywnością, sukcesem i urodą. Na podstawie deklaracji nabywczych ankietowanych i dotyczących ich stanu posiadania kosmetyków, można stwierdzić, że prowadzone przez grupę L’OREAL działania marketingowe odnoszą zamierzony skutek w sferze rozpoznawalności marki i przywiązania do niej. pl
dc.description.abstract The advertisement is the most often exploited form of communicating enterprises with the consumer market. Advertisers are using the knowledge, in scope of marketing, psychology and sociology, and creating transmissions in order to target a specific market, tying together to a specific brand. Areas of research author's identify are the influence of TV commercials, of cosmetics includes the L’OREAL to the brand identification, potential consumer perception, and their purchasing powers. On the road of the questionnaire survey, conducted amongst WSB students – NLU, they showed that examined consumers positively were associating the brand and their product offer. In the opinion of respondents, products of the inspected brand are fulfilling their need. Of the prestige and feeling the uniqueness, they are forming a relationship with the activity, the success, and the beauty. Of cosmetics, on the basis of spending declarations polled and concerning their assets, it is possible to state, that led by the group marketing activities are taking L ’OREAL back intended effect in the sphere of the brand identification and attachment. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja pl
dc.subject konsumpcja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject narzędzia marketingowe pl
dc.subject potrzeba pl
dc.subject promocja pl
dc.subject postawa konsumencka pl
dc.subject reklama pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject communication pl
dc.subject consumption pl
dc.subject marketing tools pl
dc.subject are needed pl
dc.subject promotion pl
dc.subject consumer attitude pl
dc.subject advertisement pl
dc.subject consumer behaviours pl
dc.title Postawy i zachowania konsumenckie kobiet wobec telewizyjnych reklam kosmetyków L'OREAL pl
dc.title.alternative Women attitudes and consumer behaviours towards television commercials of cosmetics L'OREAL pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-22T09:06:09Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info