Metody i formy oraz specyfika dystrybucji produktów turystycznych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Świerczek, Renata
dc.date.accessioned 2013-09-19T10:36:27Z
dc.date.available 2013-09-19T10:36:27Z
dc.date.issued 2009-08-27 14:37:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/713
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie metod i form oraz specyfikę dystrybucji produktów turystycznych. Niniejsza praca składa się z trzech rozdziałów i zakończenia. W pierwszym rozdziale przedstawia istotę produktu turystycznego, jego cechy oraz podział, a także silne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia produktu turystycznego. W kolejnej części rozdziału zaprezentowano funkcje, cechy oraz podział usług turystycznych, wraz z koncepcją cyklu życia produktu turystycznego. Rozdział drugi omawia dystrybucję usług turystycznych, systemy dystrybucji, kanały dystrybucji, modele dystrybucji oraz rolę lokalizacji w procesie dystrybucji usług. W trzecim rozdziale przedstawiono istotę promocji sprzedaży usług turystycznych, podstawowe elementy reklamy oraz rolę informacji w dystrybucji usług, czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji, łańcuch wartości oraz zarządzanie kosztami dystrybucji. Praca została napisana na podstawie literatury przedmiotu, artykułów naukowych oraz informacji znajdujących się w Internecie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject rynek usług turystycznych pl
dc.subject dystrybucja usług pl
dc.title Metody i formy oraz specyfika dystrybucji produktów turystycznych pl
dc.title.alternative The methods and forms of distribution and the specificity of tourism products pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-09-16T13:19:09Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info