Program lojalnościowy jako determinanta zachowań nabywczych klientów na przykładzie BP Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Stelmach, Barbara
dc.date.accessioned 2014-03-23T10:49:01Z
dc.date.available 2014-03-23T10:49:01Z
dc.date.issued 2011-03-31 16:36:01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7148
dc.description.abstract Celem pracy jest poznanie skuteczności programu lojalnościowego. Sprawdzenie jak klienci reagują na oferowany program , a także jaki jest ich poziom zadowolenia. Analizie podano także determinanty zachowań nabywczych klientów. Szczególnej analizie został poddany program lojalnościowy Payback oferowany przez firmę BP. W pracy przeanalizowano i zbadano 50 ankiet dotyczących programów lojalnościowych. Ankietowani odpowiadali na różne pytania. Dotyczyły one między innymi programu lojalnościowego Payback, a także innych ważnych informacji. Poza tym zbadano także wiek, wykształcenie i miejsce zamieszkania ankietowanych. W pierwszym rozdziale dokonano charakterystyki zachowań nabywczych klientów. Scharakteryzowano typy zachowań, a także kryteria wyboru produktu. Zdefiniowano relacje między firmą, a klientem oraz określono istotę lojalności. Koncepcja kreowania lojalności klienta stała się tematem rozważań w rozdziale drugim. Scharakteryzowano proces pozyskania klienta, a także etapy mu towarzyszące. Rozpatrzono także rolę pracowników firmy w procesie pozyskania klientów. Scharakteryzowano instrumenty kreowania lojalności. Tematem przewodnim rozdziału trzeciego stała się firma BP, a także oferowany przez nią program lojalnościowy Payback. Odnaleźć w nim można wiadomości na temat powstania firmy, a także jej działalności i klientów. Scharakteryzowano działania marketingowe firmy oraz zasady działania programu lojalnościowego Payback. W rozdziale czwartym przedstawiono metodykę badań empirycznych. Dokonano identyfikacji programu lojalnościowego poprzez pryzmat przeprowadzonych badań ankietowych. Dokonano także oceny tego programu i przedstawiono propozycje zmian mające na celu poprawienie jego skuteczności. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zachowania zakupowe pl
dc.subject lojalność klientów pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.title Program lojalnościowy jako determinanta zachowań nabywczych klientów na przykładzie BP Polska pl
dc.title.alternative A loyality program as a determinant of customers purchasing decisions BP Poland case study pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-23T09:36:48Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info