Promocja i reklama nowego obiektu turystycznego na przykładzie Hotelu BEATA***

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Zygmunt, Bernadeta
dc.date.accessioned 2014-03-24T11:18:23Z
dc.date.available 2014-03-24T11:18:23Z
dc.date.issued 2011-04-11 02:59:07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7156
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie zagadnień z zakresu marketingu, związanych z promocją i reklamą obiektu turystycznego i przede wszystkim sposobu w jaki radzi sobie nowo otwarty obiekt turystyczny w dzisiejszych czasach, mając szeroki wybór narzędzi, jednakże ograniczone środki. I nie dotyczy to wyłącznie nowych ośrodków, ale wszystkich podmiotów świadczących usługi turystyczne. Praca ma charakter teoretyczny i praktyczny. W części praktycznej dokonano analizy kwestionariusza, oceniono uzyskane wyniki i zaproponowano stosowne korekty. W pracy oparto się na dostępnej literaturze z zakresu turystyki i marketingu oraz reklamy. Wykorzystano materiały wewnętrzne Hotelu BEATA*** oraz materiały własne opracowane przez autora w roku 2009 i 2010, dostępne również na stronie internetowej www.hotelbeata.pl. Hotel Beata*** opracował właściwą kampanię reklamową dobrze promującą nowy obiekt turystyczny. Opis działań projektu wskazuje, że jego rzetelne przygotowanie wymaga czasu i zaangażowania szerokiego grona pracowników. Przeprowadzone badanie poziomu satysfakcji klienta wykazało, że jest kilka punktów, którym należy się przyjrzeć i sfery, które należy dopracować. Ważnym zabiegiem jest pielęgnowanie dobrych stosunków z personelem, regularne szkolenia, które zaś w praktyce przełożą się na zadowolonych klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject marketing usług hotelarskich pl
dc.subject hotelarstwo pl
dc.subject badanie satysfakcji pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject kampanie reklamowe pl
dc.title Promocja i reklama nowego obiektu turystycznego na przykładzie Hotelu BEATA*** pl
dc.title.alternative Promotion and advertising of a new tourist facility on the example of Hotel BEATA*** pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-24T08:28:25Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info