Dystrybucja i jej rola w procesie zarządzania marketingowego na przykładzie Firmy Handlowo-Usługowej DUET

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Potoniec, Wojciech
dc.date.accessioned 2014-03-24T11:34:05Z
dc.date.available 2014-03-24T11:34:05Z
dc.date.issued 2011-04-04 19:28:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7159
dc.description.abstract Niniejsza praca obejmuje zakres wiedzy jakim jest dystrybucja w ujęciu marketingowym, zbadanie roli dystrybucji oraz jej oceny w procesie zarządzania marketingowego w FHU DUET. Badanie zostało przeprowadzone wśród pracowników tejże firmy w formie wywiadu. Wyniki tych badań pokazują, że dystrybucja w firmie Duet działa poprawnie, a rolę dystrybucji w procesie zarządzania marketingowego można uznać za pozytywną. pl
dc.description.abstract This thesis shows the role and the influence of the distribution on the marketing management. The research is carried out among the employees in the company “Duet”. The results of the survey show that the distribution in the company “Duet” is on the satisfactory level and the distribution has a vital effect on the process of the marketing management. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.title Dystrybucja i jej rola w procesie zarządzania marketingowego na przykładzie Firmy Handlowo-Usługowej DUET pl
dc.title.alternative Distribution and its influence on the process of the marketing management in the company "Duet" pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-22T12:01:37Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info