dc.contributor.author |
Orzechowska Ewa |
|
dc.contributor.other |
Tomalska, Halina |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-24T12:48:00Z |
|
dc.date.available |
2014-03-24T12:48:00Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7170 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca to analiza kluczowych i decydujących aspektów z zakresu reklamy telewizyjnej kierowanej do najmłodszej grupy konsumentów w wieku szkolnym. Celem pracy jest ukazanie w jaki sposób telewizja jako współcześnie dominujące medium wpływa na postawy i zachowania dzieci oraz jak kreowane medialnie potrzeby konsumpcyjne najmłodszych rzutują na ich rozwój psychospołeczny. W niniejszej pracy w szczególności zostały przedstawione wątki społeczne, psychologiczne oraz etyczne przekazu reklamowego w aspekcie pełnionych przez nich funkcji w rozwoju dziecka. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.rights |
open access |
|
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
komunikacja społeczna |
pl |
dc.subject |
mass media |
pl |
dc.subject |
relacje społeczne |
pl |
dc.subject |
modele komunikacji społecznej |
pl |
dc.subject |
reklama jako narzędzie preswazji |
pl |
dc.subject |
dzieci w wieku szkolnym |
pl |
dc.subject |
percepcja i zachowania młodych odbiorców |
pl |
dc.subject |
regulacje prawne |
pl |
dc.subject |
etyka |
pl |
dc.subject |
wpływ reklamy na rozwój dziecka |
pl |
dc.subject |
wpływ reklamy na psychofizyczny rozwój dziecka |
pl |
dc.title |
Psychospołeczne skutki odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym |
pl |
dc.title.alternative |
Psychosocial effects of television commercials on school age children |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |