Marketing działalności Banku BPH S.A. Promocja usług bankowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Sowa Małgorzata
dc.contributor.other Mesjasz, Czesław
dc.date.accessioned 2014-03-24T12:56:25Z
dc.date.available 2014-03-24T12:56:25Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7172
dc.description.abstract Każdy podmiot gospodarczy, również bank, odkrywa możliwości prowadzenia swojej działalności oraz osiąganie zysku. Jest to naturalne i zrozumiałe. Jednak, aby się utrzymać oraz umacniać swą pozycję na ciągle zmieniającym się rynku, należy dostosowywać się do zmiennych warunków rynkowych, jak również do wymogów, potrzeb i oczekiwań klientów. Wiedzę i praktyczne działania w tym zakresie, może dostarczyć marketing, który jest atrybutem w sytuacji przewagi podaży nad popytem. Już dawno jest nieaktualna filozofia przedsiębiorstwa mówiąca, że produkt wyprodukowany, może zostać sprzedany. Według współczesnej teorii marketingu, jeżeli produkt może być sprzedany, to można zacząć go wytwarzać. Polityka promocji banku to uzupełnienie polityki ceny, produktu oraz dystrybucji. Polityka ta informuje nas o produkcie, o jego cechach, cenie oraz formie sprzedaży. Opracowanie strategii marketingowej banku, nieuwzględniającej promocji może doprowadzić do powstania niepełnej i nieskutecznej strategii, która spowoduje sprzeczne działania banku. Celem niniejszej pracy jest scharakteryzowanie promocji jako niezbędnego elementu marketingu usług, przedstawienie specyfiki usług finansowych oraz próba scharakteryzowania polityki promocji Banku BPH SA. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia przedsiębiorstw pl
dc.subject marketing pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject instrumenty promocji pl
dc.subject Bank BPH pl
dc.title Marketing działalności Banku BPH S.A. Promocja usług bankowych pl
dc.title.alternative The marketing activities of BPH S.A. Bank promotion services en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info