dc.contributor.author |
Argasiński Wojciech |
|
dc.contributor.other |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-24T15:07:50Z |
|
dc.date.available |
2014-03-24T15:07:50Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7195 |
|
dc.description.abstract |
Internet stał się, na przestrzeni ostatnich kilku dekad, narzędziem wykorzystywanym niemal w każdej gałęzi gospodarki jak również w życiu codziennym osób prywatnych. Jedna z wielu branż, która może prężnie rozwijać się za pomocą Internetu jest branża turystyczna. Rola Internetu w turystyce polega przede wszystkim na możliwości kojarzenia ze sobą turystów, czyli osób zainteresowanych wypoczynkiem, z obiektami turystycznymi oferującymi odpowiednie dla potrzeb klientów usługi. Tematem niniejszej pracy jest rola Internetu w turystyce na przykładzie analizy działalności serwisu turystycznego Baza-Noclegi.pl. Internetowy serwis turystyczny jest pośrednikiem pomiędzy wspomnianymi dwiema grupami. Z jednej strony oferuje możliwość reklamy w sieci obiektów czy miejsc turystycznych, a z drugiej jest narzędziem, które pozwala na wygodny i najkorzystniejszy dla zainteresowanego turysty wybór. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
marketing turystyczny |
pl |
dc.subject |
marketing-mix przedsiębiorstwa turystycznego |
pl |
dc.subject |
instrumenty marketingu |
pl |
dc.subject |
Internet |
pl |
dc.subject |
banery reklamowe |
pl |
dc.subject |
poczta elektroniczna |
pl |
dc.subject |
rynek serwisów turystycznych w Polsce |
pl |
dc.subject |
"Baza-Noclegi.pl" |
pl |
dc.title |
Rola Internetu w turystyce na przykładzie analizy działalności serwisu turystycznego "Baza-Noclegi.pl" |
pl |
dc.title.alternative |
The role of the Internet on example of the analysis of the tourism portal “Baza-Noclegi.pl” |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |