Wybór strategii marketingowych przedsiębiorstwa na przykładzie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Hejmej, Aneta
dc.date.accessioned 2014-03-26T21:57:04Z
dc.date.available 2014-03-26T21:57:04Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7251
dc.description.abstract Wybór odpowiednich strategii marketingowych przedsiębiorstwa jest podstawą poprawnie funkcjonującej na rynku firmy, a najbardziej istotną rzeczą jest fakt, że odpowiedni dobór poszczególnych strategii zawsze przynosi sukces. Strategia marketingowa jest elementem ogólnej strategii funkcjonowania firmy oraz stanowi wyraz jego misji w zachowaniach na rynku. Strategia marketingowa firmy określa zbiór celów i zadań, jakie przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć w długim okresie funkcjonowania a także sposoby realizacji tych zadań. Sposoby, przy wykorzystaniu których, przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć wyznaczone cele a ściślej mówiąc realizować misję. Przedmiotem mojej pracy jest zdefiniowanie szczególnie istotnych pojęć z dziedziny marketingu, począwszy od kluczowego pojęcia „marketing”, aż do definicji strategii marketingowych skupiając się głównie na metodyce marketingu mix. Teza pracy: Przedsiębiorstwo musi doskonalić swoją działalność aby utrzymać się na rynku zarówno w obszarze zarządzania jak i produkcji. Hipotezy: Czy jakość produkty wpływa na jego sprzedaż? Czy można pominąć jakikolwiek element marketingu mix? Czy rozwój i motywacja pracowników wpływa na wizerunek firmy? Celem pracy jest ocena stosowanych strategii marketingowych, a także potrzeba ich doskonalenia oraz zaprezentowanie zagadnień naukowych, a w szczególności podstawowych teorii wybitnych ekonomistów, zaczerpniętych z literatury, oraz przedstawienie przeze mnie wniosków i opinii w ostatnim rozdziale pracy, poprawiającym mankamenty, które należałoby zmienić, celem poprawy działalności Spółdzielni, a co się z tym wiąże przede wszystkim usprawnienia kondycji finansowej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject strategie promocyjno-reklamowe pl
dc.subject cykl życia produktu pl
dc.subject typologia nabywców pl
dc.subject produkt pl
dc.subject rodzaj konkurencji stosowanej przez przedsiębiorstwo pl
dc.subject pozycja rynkowa przedsiębiorstwa pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja-mix pl
dc.subject public relations pl
dc.title Wybór strategii marketingowych przedsiębiorstwa na przykładzie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative A selection of marketing strategies of an enterprise on the example of the Nowy Sącz OSM en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info