Wybrane aspekty działalności marketingowej na przykładzie P.P.H. Wojewodzic

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Kurowska Jolanta
dc.date.accessioned 2014-03-26T23:20:03Z
dc.date.available 2014-03-26T23:20:03Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7255
dc.description.abstract Podstawowym warunkiem odniesienia przez przedsiębiorstwo sukcesu na rynku jest uzyskanie akceptacji jego oferty w oczach klientów, czego wymiernym efektem są decyzje nabywcze. Aby dany produkt został przez klienta kupiony, musi być najpierw dostrzeżony, a następnie uznany za wart swojej ceny w większym stopniu niż oferta konkurencyjna. Im bardziej nasycony konkurencyjny rynek, tym trudniej jest zaistnieć w świadomości klientów oraz wyróżnić się pozytywnie na tle konkurencji. Tym bardziej, że obecny poziom technologiczny i szybki przepływ informacji powodują, że produkty poszczególnych firm w coraz mniejszym stopniu różnią się między sobą. Jednocześnie klienci przyjmują jako rzecz oczywistą funkcjonalne cechy i korzyści produktów oraz ich jakość adekwatną do ceny. Na konkurencyjnym rynku emocjonalne nastawienie konsumenta jest często jedynym elementem, który różni produkt jednego producenta od drugiego. Dlatego klientom należy zaoferować, oprócz dobrego produktu, pewną wartość dodatkową, psychologiczną otoczkę wokół produktu i firmy. W miarę rosnących wymagań klientów to właśnie czynniki związane z kształtowaniem wizerunku firmy stają się kartą przetargową w walce konkurencyjnej. „Marketing jest kluczem do odnoszenia sukcesów na rynku”, decyduje o dynamice rozwoju przedsiębiorstwa, kieruje rozwojem produktów, określa ceny, realizuje wszystkie zadania związane z opracowaniem komunikatu i materiałów promocyjnych, kształtuje kanały dystrybucji. Celem niniejszej pracy jest prezentacja wybranych aspektów działalności marketingowej na przykładzie P.P.H. WOJEWODZIC oraz przedstawienie propozycji zmian i ulepszeń w kierunku lepszego funkcjonowania tychże aspektów. Rozważania te są poprzedzone ogólnymi informacjami dotyczącymi marketingu, a w szczególności kompozycji marketingu- mix. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject działania marketingowe P.P.H. WOJEWODZIC pl
dc.subject system dystrybucji pl
dc.subject instrumenty promocji pl
dc.title Wybrane aspekty działalności marketingowej na przykładzie P.P.H. Wojewodzic pl
dc.title.alternative Selected marketing aspects of business activity based on P.P.H. Wojewodzic Company en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info