Marka w budowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji przykład "Orange"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Kałużny Dorota
dc.date.accessioned 2014-03-27T08:19:18Z
dc.date.available 2014-03-27T08:19:18Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7256
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie procesu zmiany marki, który miał prowadzić do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej organizacji. Obiektem badań jest sieć telefonii komórkowej „ Idea”, która w 2005 roku dokonała zmiany marki na „ Orange” będącą jedną z największych firm komórkowych na świecie - obsługa łącznie ok. 56 mln abonentów w 17 krajach. Praca osadzona jest w teoriach budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, szczególnie w teorii zasobowej, postrzegającej markę jako zasób wartościowy. Hipotezą pracy jest, że zmiana marki doprowadziła do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej „Idei”. W niniejszej pracy zakres przestrzenny obejmuje region południowej Polski, ale także dla porównania zakres całego kraju, gdzie przy pomocy środków unijnych oraz wsparcia organizacji rządowych rozwija się zarówno mała, jak i duża przedsiębiorczość. Przedsiębiorcy stawiają sobie za cel nie tylko zdobywanie klienta ale również rynku w coraz szerszym tego słowa znaczeniu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject budowanie przewagi konkurencyjnej pl
dc.subject rynek usług telekomunikacyjnych pl
dc.subject Idea Centertel w Polsce pl
dc.subject zmiana marki "Idea" pl
dc.subject "ORANGE" pl
dc.title Marka w budowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji przykład "Orange" pl
dc.title.alternative Brand in developing organization’s competitive position (the case of „ORANGE”) en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info